تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۱۸۴۷۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارگروه بررسی مشکلات آب و فاضلاب در اهواز تشکیل می‌شود
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با بیان این‌ که برای برطرف کردن مشکلات شب و روز نمی‌شناسم گفت: در اهواز گروهی در زمینه با آب و فاضلاب در حال تشکیل است تا موضوع را به صورت اساسی بررسی کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در جمع مردم کوت عبدالله اظهار داشت: خداوند از سر بعضی از مسئولان نگذرد که جوانان را از دین فراری داده‌اند.


وی با تأکید بر ضرورت برخورد با مردم و مراجعه‌کنندگان با چهره‌ای باز بیان کرد: افتخار ما برطرف کردن مشکلی از مشکلات مردم است و در این راه تمامی مسئولان باید پای کار باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با بیان این‌ که در قانون اساسی اختیارهای اجرایی در دست امام جمعه‌ها نیست اما پیگیری بر عهده ائمه جمعه است افزود: در حد توان مسئولان باید از آنها درخواست کرد و متاسفانه در سطح کشور سوءمدیریت غوغا می‌کند.

وی با اشاره به این‌که ابتدا محدوده کوت عبدالله باید تعیین و سپس شهرستان کارون را اعلام می‌کردند، گفت: شهرستان شدن سبب برخورداری از امکانات می‌شود اما مردم منطقه چه خیری از این مسئله دیده‌اند که این مورد را جدی پیگیری می‌کنم.

موسوی‌فرد با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مردم کوت عبدالله، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که  این مشکلات را پیگیری کنیم. قول داده شده تا از طریق تصفیه‌خانه تا یک ماه آینده اتفاق خوبی درباره با آب شرب رخ دهد که بنده به سهم خود پیگیری می‌کنم.

امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که 300 نقطه شهر اهواز دچار مشکل تلاقی آب و فاضلاب است اظهار داشت: با توجه به ضعف فشار آب در برخی از محلات آب غیرمجاز برداشت شده که به دنبال فکری اساسی برای برطرف کردن این مشکل هستیم.

وی با بیان این‌که برای برطرف کردن مشکلات شب و روز نمی‌شناسیم، خاطرنشان کرد: در اهواز گروهی در زمینه آب و فاضلاب در حال تشکیل است تا موضوع را به صورت اساسی بررسی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان خطاب به مردم کوت عبدالله گفت: همه دست به دست هم می‌دهیم تا  مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به ماه ذی‌القعده به عنوان ماه حرام و دارای حرمت و احترام بیان کرد: بعضی از زمان‌ها و مکان‌ها دارای حرمت هستند که ماه ذی‌العقده نیز از جمله آنها است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار