تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۸۴۸۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایده یک خوزستانی در نخستين رويداد هم انديشى در عرصه بيمه سلامت برگزیده شد
ایده یک خوزستانی در نخستين رويداد هم انديشى در عرصه بيمه سلامت برگزیده شد نخستين رويداد هم انديشى در عرصه ی بيمه سلامت با معرفی برگزیدگان خود در سازمان بیمه سلامت ایران به پایان رسید و از ایده پردازان برگزیده در محورهای آموزش، پیشگیری و ارتقای سلامت، پوشش بیمه‌ای، قوانین و مقررات و فرآیندها، کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت، مدیریت منابع، مصارف و سرمایه انسانی و نظارت بر خدمات بیمه سلامت تقدیر به عمل آمد.

حدود ٣٥ هزار نفر از سايت نخستين رويداد هم انديشى در عرصه ی بيمه سلامت بازديد و ٧٣٧ نفر ثبت نام كرده و ٤٩٦ نفر ايده هاى خود را در سامانه ثبت كردند. و این رویداد در سه مرحله داوری شد و در نهایت فقط ٤ برگزیده برتر داشت.

در این رویداد یکی از 4 برگزیده برتر آن احمد عامری نویسنده و روزنامه نگار خوزستانی است که با ارائه ی ایده کتابخانه الکترونیکی سلامت کاربر محور برگزیده رتبه رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت شد.

گفتنی است نخستين رويداد هم انديشى در عرصه بيمه سلامت از سوی سازمان بیمه سلامت ایران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در آیین اختتامیه نخستين رويداد هم انديشى در عرصه ی بيمه سلامت با حضور طاهر موهبتی مديرعامل سازمان بيمه سلامت ايران و مشاور وزیر بهداشت از برگزیدگان قدردانی شد.

:
:
:
آخرین اخبار