تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۱۸۴۸۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باران تابستانی هوای اندیکا را طراوت تازه ای بخشید
 امروز که بیشتر مناطق استان دمای بالای 50درجه را تجربه کردند در شهرستان اندیکا باران تابستانی به هوای این شهرستان طراوت تازه ای بخشید.

 این بارندگی مناطقی از شهرستان اندیکا را در بر گرفت و در برخی مناطق شدید گزارش شده و همچنان ادامه دارد.

هر چند شهرستان اندیکا از داشتن ایستگاه هواشناسی و اداره هواشناسی بی بهره است اما بنا به گزارش افراد محلی برخی مناطق اندیکا هم امروز آسمان نیمه ابری و آفتابی را پشت سرگذاشتند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان آسمان خوزستان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری و در نیمه شرقی گاهی رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده و رعدوبرق و در بعضی ساعات وزش باد قابل ملاحظه به ویژه در مناطق جنوب غربی، غربی و مرکزی استان با احتمال گرد و غبار موقت پیش بینی می‌شود.

همچنین در اوایل شب تا اوایل صبح فردا چهارشنبه در شهرهای ساحلی جنوب شرقی و تا حدودی مرکزی خوزستان، افزایش رطوبت و شرجی مورد انتظار است.

ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان ۲۲ خرداد و پنجم تیر ۹۸ به دلیل افزایش دما تعطیل اعلام شدند و ساعت اداری خوزستان در روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۶ و ۱۷ تیر) به ساعت ۱۲ ظهر کاهش یافت.

همچنین پایان ساعت کاری کلیه سازمان‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان در روزهای ۳۰، ۳۱ تیر و یکم مرداد ساعت ۱۲ ظهر، و روز چهارشنبه دوم مرداد نیز تعطیل اعلام شدند.

شهرستان اندیکا از شهرهای شمالی استان خوزستان است که از تنوع آب وهوایی واقلیم خاصی برخوردار است.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار