تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۸۴۸۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم شوشتر به زلزله زدگان مسجدسلیمان کمک کردند
  کمک های اهدایی شهرستان شوشتر در آیینی با حضور مسولان این شهرستان به فرمانداری مسجد سلیمان تحویل داده شد تا بین مردم زلزله زده توزیع شود.

فرماندار شوشتر گفت: این کمک‌ها شامل موادغذایی، بهداشتی، آب معدنی، کیسه‌های آرد و.... بودند که برای زلزله زدگان شهرستان مسجدسلیمان تهیه شدند.

وی افزود: شهرستان‌های مسجدسلیمان و شوشتر اشتراک‌های اجتماعی زیادی با هم دارند و همواره در این گونه حوادث یار و یاور هم بوده‌اند.

رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر ادامه داد: مردم غیور دیار مسجدسلیمان در سیل اخیر شعیبیه هم به یاری سیل زدگان آمده بودند و در منطقه موکبی برای کمک به سیل زدگان برپا کردند.

وی گفت: این شهرستان برای کمک به زلزله زدگان مسجدسلیمان از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و ستاد مدیریت بحران شهرستان شوشتر آماده است تا در امر بازسازی منازل نیز زلزله زدگان را یاری رساند.

فرماندار شهرستان مسجدسلیمان نیز ضمن قدردانی از مردم شوشتر به خبرنگار ایرنا گفت: تیم‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان حدود ۲ هفته است که مشغول ارزیابی واحدهای مسکونی این شهرستان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا افزود: بیش از یک هزار واحد مسکونی در این شهرستان نیاز به بازسازی دارند و تاکنون حدود ۱۰ هزار اعلام کرده‌اند که منازلشان خسارت دیده است.

۱۷ تیرماه امسال زمین لرزه‌ای به شدت ۵.۷ ریشتر در مسجد سلیمان رخ داد که بسیاری از شهرستان‌های خوزستان نیز زلزله را احساس کردند.

زمین لرزه مسجدسلیمان ۱۵۳ مصدوم داشت و یک نفر نیز بر اثر سکته فوت کرد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار