تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۱۸۴۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پنج داور خوزستانی در لیگ برتر فوتبال کشور قضاوت می کنند
 مسئول کمیته داوران هیات فوتبال خوزستان گفت: در فصل آینده لیگ برتر فوتبال، پنج داور از خوزستان در قضاوت مسابقات مشارکت می کنند.

البرز حاجی پور اظهار داشت: با شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر پنج داور و کمک داور خوزستانی برخی از این مسابقات را قضاوت می کنند که حضور این تعداد داور می تواند نوید بخش روزهای امیداوار کننده ای برای داوری خوزستان باشد.

وی عنوان کرد:  پیمان فرخی مهر و عبدالنبی پورخلف به عنوان داور وسط و حسن ظهیری، رضا قیم و ولی کاوسی نیز به عنوان کمک داور در بازی های لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت خواهند کرد. 

حاجی پور تاکید کرد: در سال های اخیر اقدامات خوبی برای کشف استعدادهای داوری در استان توسط هیات فوتبال خوزستان انجام شده و به زودی شاهد حضور موفق تری از داوران استان در رقابت های مختلف فوتبال خواهیم بود.

وی عنوان کرد: در سال ۹۳، متوسط سن داوران استان ۴۰ سال و این موضوع برای آینده داوری استان نگران کننده بود لذا با برنامه ریزی که انجام دادیم طی یک دوره پنج ساله متوسط سن داوران استان به ۳۰ سال کاهش پیدا کرد.

با توجه به این که در فوتبال خوزستان ۱۳ لیگ در رده های سنی مختلف فعالیت می کنند و لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است به یکباره نمی توانستیم سن داوران استان را کاهش دهیم. اکنون وضعیت داوری استان در حد مطلوبی بوده و پس از سال ها ۲ داور وسط از خوزستان در لیگ برتر قضاوت می کنند.

نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور روز ۲۰ مردادماه آغاز می شود و تیم های فولاد خوزستان، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان سه نماینده فوتبال خوزستان در این رقابت ها هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار