تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۸۵۱۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازی های تیم نفت مسجدسلیمان در این شهرستان برگزار می شود
مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: بازی های تیم نفت مسجدسلیمان در همین شهرستان برگزار می شود و هواداران از این بابت نگران نباشند.
 مهدی بارانی  در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه شهید بهنام محمدی بیان کرد: چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان کاملا آماده شده همچنین گنجایش ورزشگاه بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه طبق توصیه نمایندگان فدراسیون فوتبال تمام صندلی های ورزشگاه دارای شماره است گفت: گیت های الکترونیکی ورزشگاه جانمایی شده و قرار شد با همکاری شرکت های مورد تایید فدراسیون در عرض چهار روز این گیت ها را نصب کنیم.

مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: یکی از ایرادات نمایندگان فدراسیون، نبود دوربین مدار بسته در ورزشگاه بود که کار نصب دوربین های مدار بسته هم انجام شد و از این بابت هیچ مشکلی نداریم، لذا ورزشگاه برای لیگ نوزدهم آماده خواهد شد و جای نگرانی نیست.

وی در خصوص اینکه رییس هیات فوتبال خوزستان اعلام کرده که بازی های تیم نفت مسجدسلیمان در صورت آماده نبودن ورزشگاه شهید بهنام محمدی به استان بوشهر انتقال داده می شود گفت: اصلا نمی توان تصور کرد که بازی تیم های استان در استان های دیگر برگزار شود آن هم در بوشهر که از استادیوم مطلوبی برخوردار نیست.

بارانی در خصوص حضور یک بازیکن اهل کشور بنین در اردوی این تیم گفت: " ویکتور لاکی اوسقاله " که در خط میانی بازی می‌ کند از طریق ایجنت به تارتار معرفی شد و چند روزی هم با تیم تمرین کرد اما در نهایت مورد تایید کادر فنی قرار نگرفت.

وی ادامه داد: ما ۶ بازیکن سهمیه لیگ برتری خود را جذب کردیم اما همچنان به دنبال جذب یک مهاجم هستیم. در تمام خطوط بازیکنان خوبی گرفتیم ولی در پست مهاجم نتوانستیم بازیکنی در ایران پیدا کنیم لذا به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستیم.

مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: تمرینات تیم از روز جمعه چهارم مردا تعطیل شد و از امروز دوباره مرحله دوم تمرینات در تهران شروع می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد. همچنین چند بازی تدارکاتی در این اردو انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی انجام شده یک بازی تدارکاتی با پرسپولیس در تهران خواهیم داشت تا تیم ما با آمادگی کامل روانه مسابقات شود.

به گزارش ایرنا باشگاه نفت مسجدسلیمان برای لیگ نوزدهم طیبی، جبوری، آل‌کثیر، خشتان، میرجوان، جعفری، عمیدی، رستمی، ابراهیمی، بیات، اخوی، طهماسبی، نقی‌زاده، قنبری، کریمی و ملکی را جذب کرده و با خدایی، فرعباسی،عسکری، آفاق، دوستدار، علیزاده، جانفزا و صادقی نیز قرارداد تمدید کرده است.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار