تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۱۸۵۱۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم ملی از تیم استقلال خوزستان به فیفا شکایت می کند
 سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: تیم استقلال خوزستان هفت میلیارد ریال به من بدهکار است که اگر این بدهی را پرداخت نکند مجبورم به فیفا شکایت کنم.

سید سیروس پورموسوی اظهار داشت: باشگاه استقلال خوزستان اگر نخواهد این بدهی را که مربوط به سال ۹۵ است، پرداخت کند قطعا از طریق فیفا اقدام می‌کنم هر چند دوست ندارم کار به آنجا کشیده شود.

وی افزود: بهمن ماه سال گذشته حکمی از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون صادر و به باشگاه ابلاغ شد که به موجب آن باشگاه استقلال خوزستان هفت میلیارد ریال به من بدهکار شد و باید این بدهی را پرداخت می کرد اما تاکنون هیچگونه اقدامی از سوی باشگاه صورت نگرفته است.

پورموسوی افزود: اطلاع دارم که بدهی برخی بازیکنان با نامه نگاری و واسطه پرداخت شده اما تاکنون یک ریال از بدهی من پرداخت نشده است. از سال گذشته تا کنون چند بار به صورت تلفنی و حضوری با مدیران وقت کارخانه و باشگاه صحبت کردم اما متاسفانه تاکنون هیچ حرکتی از سوی باشگاه برای پرداخت این بدهی صورت نگرفته است و مدیران باشگاه به این موضوع اهمیت نمی دهند این در حالی است که عده ای از طلبکاران پولشان را از باشگاه‌ها دریافت کردند. اگر باشگاه پول ندارد پس چطور طلب عده ای را پرداخت می کنند. 

سرمربی سابق تیم استقلال خوزستان گفت: من حتی به آن ها گفتم که به صورت دوستانه این موضوع بین ما حل شود اما تاکنون هیچ جوابی از این باشگاه دریافت نکردم و آنها حاصر نیستند یک قدم در این خصوص بردارند.   بیش از ۱۰ بار به مسئولان وقت باشگاه زنگ زدم و پیام دادم و در مقطعی هم با آقای رحیمی مدیرعامل باشگاه به توافق رسیدیم که چه میزان از طلبم را پرداخت کنند اما هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.  

وی ادامه داد: من قصد جنگ با باشگاه استقلال خوزستان را ندارم و خود را یک خوزستانی می دانم. قطعا اگر آنها جلو بیایند من هم با آنها تعامل می کنم ولی اراده ای برای پرداخت این بدهی وجود ندارد و به همین دلیل کار را به دست فیفا واگذار می کنم. 

پورموسوی در خصوص برنامه تیم ملی جوانان گفت: هفته آینده به همراه تیم ملی در تورنمنت کافا تاجیکستان شرکت می‌کنیم تا بازیکنان تیم ملی بار دیگر ارزیابی شوند. در تیم ملی پنج تا ۶ بازیکن خوزستانی حضور دارند که عملکرد خوبی دارند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار