تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۱۸۵۳۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پنج بازیکن نفت مسجدسلیمان از این تیم کنار گذاشته شدند
پنج بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با نظر کادر فنی از این تیم کنار گذاشته شدند تا دست تارتار سرمربی این تیم در جذب بازیکن همچنان باز باشد.

به گزارش باشگاه نفت مسجدسلیمان حمید طاهری فرد، وحید خشتان، علی آل کثیر، فرشید مهمدی و اکبر آفاقی پنج بازیکن نفتی ها از فهرست این تیم خط خوردند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در اردوی آماده سازی در تهران به سر می برد، و در حالی که تا آغاز لیگ زمان کوتاهی باقی مانده است با نظر کادر فنی این تیم، پنج بازیکن این تیم را کنار گذاشت و در ادامه باید به دنبال جذب بازیکن جایگزین باشد.

طاهری‌ فرد فصل گذشته در تیم مس رفسنجان بازی می کرد که چندی پیش با مسئولان نفت مسجدسلیمان به توافق رسید تا پیراهن این تیم را به تن کند اما در نهایت مورد تایید تارتار واقع نشد؛ همچنین خشتان مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان نتوانست رضایت کادر فنی نفت را جلب کند.

آل‌کثیر که فصل گذشته در داماش گیلان بازی می‌کرد پس از حضور در تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان در نهایت نتوانست رضایت تارتار را جلب کند و از تیم کنار گذاشته شد؛ فرشید مهمدی و اکبر آفاقی ۲ مهاجم فصل گذشته تیم نفت مسجدسلیمان نیز از فهرست بازیکنان تیم خط خوردند.

تارتار سرمربی نفتی ها در همان ابتدا اعلام کرده بود که تمام بازیکنان در تمرینات و مسابقات تدارکاتی مورد ارزیابی قرار می گیرند و نفراتی که رضایت کادر فنی را جلب کنند به تیم اضافه می شوند. 

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر از ۱۵ خرداد آغاز و تا ۶ شهریور ادامه خواهد داشت بدین ترتیب باید منتظر بود که در روزهای آینده چند بازیکن به تیم نفت مسجدسلیمان اضافه خواهند شد.

تیم نفت مسجدسلیمان فصل گذشته با کسب ۲۲ امتیاز عنوان چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران را به خود اختصاص داد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار