تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۸۵۴۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابهام در علت جدایی 4 بازیکن نفت مسجدسلیمان
در حالی که بیش از ۲ هفته از آغاز تمرینات نفت مسجدسلیمان می‌گذرد، سرمربی این تیم به ۴ بازیکن تیمش اعلام کرده در ترکیب مدنظرش جایی ندارند.
  تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در حال گذراندن مراحل آماده‌سازی پیش‌فصل و برگزاری دیدارهای تدارکاتی است، این روزها با موردی عجیب دست و پنجه نرم می‌کند.

مهدی تارتار سرمربی مسجدسلیمانی‌ها در دو سه روز اخیر عذر چند بازیکن این تیم را خواسته و به آن‌ها اعلام کرده که به‌دنبال تیمی جدید باشند.

کوروش ملکی دروازه‌بان فصل قبل تیم سپیدرود که عملکرد نسبتا خوبی در فصل گذشته داشت، علی آل کثیر پدیده گلزن لیگ دو در فصل قبل، اکبر آفاقی هافبک گلزن تیم نفت که فصل خوبی را در مسجدسلیمان پشت سر گذاشت و وحید خشتان که از پدیده‌های لیگ سال گذشته بود بازیکنانی هستند که از نفت مسجدسلیمان جدا می‌شوند.

آنطور که مدیرعامل نفت مسجدسلیمان گفته تارتار در این چند روز و پس از بازی‌های تدارکاتی نفت به این جمع‌بندی رسیده که این نفرات انتظاراتش را برآورده نمی‌کنند.

اما سوال اصلی اینجا است که اساسا این بازیکنان با نظر چه کسی جذب شده‌اند و اگر با نظر خود سرمربی به تیم اضافه شده‌اند چطور خود تارتار تصمیم به کنار گذاشتن آن‌ها گرفته است.

سوال دیگر این است که نوع قرارداد این بازیکنان به چه صورت بوده و آیا پس از گذشت بیش از دو هفته از تمرینات، آن‌ها می‌توانند به راحتی تیمی جدید برای خود دست و پا کنند یا خیر.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار