تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۸۵۴۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز تولید تیرآهن فوق سبک صادراتی در گروه ملی فولاد
مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران از آغاز تولید تیرآهن فوق سبک صادراتی در کارخانه نورد تیرآهن گروه ملی در این کارخانه خبر داد.
 عبدالکریم پهلوانی  اظهار کرد: چند روز پس از استارت خط ۶۵۰ بخش نورد تیرآهن در کارخانه گروه ملی فولاد ایران، توانستیم تیرآهن فوق سبک صادراتی با معدل وزنی ۱۰۵ کیلوگرم را تولید کنیم.

وی افزود: این محصول از این پس علاوه بر تکمیل سبد فروش، بهره اقتصادی شایانی را بخصوص از طریق صادرات نصیب گروه ملی صنعتی فولاد ایران خواهد کرد و می‌تواند زمینه‌ساز توسعه کارخانه باشد.

مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران با بیان اینکه خط تولید تیرآهن فوق سبک صادراتی پس از حدود دو سال مجددا وارد مدار تولید شده است، تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت و راه‌اندازی مجدد این خط تولید، در جهت اهداف مدنظر کارخانه گام‌های اساسی برداریم و همچنین بتوانیم سهم مناسبی را از بازارهای صادراتی نصیب کارخانه کنیم.

پهلوانی ادامه داد: این خط تولید در سال ۱۳۵۱ مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و هم اکنون با ظرفیت 195 هزار تن در سال قادر به تولید محصولاتی از جمله تیرآهن بال موازی (IPE)، تیرآهن بال باریک شیبدار (IPN) بر اساس استاندارد ایرانISIRI ۱۷۹۱ و استاندارد DIN 1025-5، نبشی بر اساس استاندارد DIN 1028 و ناودانی بر اساس استاندارد DIN 1026 است.

وی خاطرنشان کرد: این خط تولید دارای دو کوره با ظرفیت ۲۰ و ۴۰ تن در ساعت است و مواد اولیه مصرفی در این خط، شمش با ابعاد ۱۵۰۱۵۰و  ۱۳۰۱۳۰ و ۲۰۰*۲۰۰ میلیمتر با طول ۴ متر و با وزن تقریبی به ترتیب ۵۱۵ و ۶۹۰ و ۱۲۲۰ کیلوگرم است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار