تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۱۸۵۵۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هواشناسی خوزستان نسبت به افزایش دما و گرد و خاک اطلاعیه صادر کرد
 اداره کل هواشناسی خوزستان روز سه شنبه با صدرو اطلاعیه ای نسبت به افزایش دما و وقوع گرد و خاک در اواخر هفته جاری هشدار داد.

به گزارش  اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: بررسی مدل های هواشناسی نشان دهنده روند افزایش دما از چهارشنبه تا جمعه هفته جاری است که وقوع دماهای ۴۹ درجه سانتیگراد و بالاتر در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

همچنین از اواسط روز پنج شنبه وزش باد قابل ملاحظه و برخاستن گرد و خاک‌های محلی و موقتی ‌به ویژه در مناطق غرب، جنوب غرب و تا حدودی مرکز استان پیش بینی می شود.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۴۷ و ایذه با ۲۳.۷ درجه سانتیگراد بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز ۴۵.۶ و حداقل ۲۹.۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان ۲۲ خرداد و پنجم تیر ۹۸ به دلیل افزایش دما تعطیل اعلام شدند و ساعت اداری خوزستان در روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۶ و ۱۷ تیر) به ساعت ۱۲ ظهر کاهش یافت.

همچنین پایان ساعت کاری کلیه سازمان ها، ادارات و دستگاه های اجرایی خوزستان در روزهای ۳۰، ۳۱ تیر و یکم مرداد ساعت ۱۲ ظهر، و روز چهارشنبه دوم مرداد نیز تعطیل اعلام شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار