تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۱۸۵۶۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محسن رضایی: حضور مردم در صحنه های سیاسی امسال نقش تعیین کننده تری دارد
 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور پررنگ مردم در عرصه سیاسی با توجه به شرایط موجود ، امسال نقش تعیین کننده تری برای سرنوشت کشور و خنثی کردن توطئه های دشمن دارد .

 سرلشکر محسن رضایی روز چهارشنبه در حاشیه دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه در خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت : دولت آمریکا و به ویژه شخص ترامپ در سال های اخیر اشتباه های بزرگی مرتکب شدند که یکی از مهمترین آن ها خروج این کشور از برجام و عدم اجرای تعهدات بین المللی بود.

وی افزود: در موضوع برجام چندین کشور تعهدنامه ای را امضا کرده بودند که همگی آن ها موظف به انجام بندهای مختلف آن بودند اما خروج آمریکا از این سند بین المللی بار دیگر چهره واقعی این کشور استعمارگر را برای همه نمایان کرد .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا در سال های اخیر با فشارهای تحریم ها، میلیاردها دلار به کشور ما خسارت وارد کرد که با تحریم نفت نیز میزان این خسارت ها افزایش یافت .

وی تصریح کرد : ملت ایران هیچگاه قصد برقراری ارتباط با آمریکا را نداشته و ندارند چرا که این کشور نشان داده که دلسوز مردم ایران نبوده بلکه آن ها را ابزاری برای رسیدن به اهداف شوم خود می بیند.

سرلشکر رضایی بیان کرد : آمریکا در طول تاریخ همواره از استقلال ملت ایران هراس داشته و برابری ایران را با خود تهدیدی جدی می داند .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هدف اصلی آمریکا فشار وارد کردن به ملت ایران است چرا که بر این باور است که اگر به ملت فشار وارد کند، آنها علیه نظام خود به میدان می‌روند .

وی تاکید کرد : با وجود این توطئه های دشمن در نیمه دوم سال مناسبت های مختلفی در کشور از قبیل ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن، اربعین حسینی و انتخابات اسفند ماه را پیش رو داریم و به همین جهت حضور مردم در صحنه در شرایط کنونی بسیار اهمیت دارد.

سرلشکر رضایی گفت: حضور مردم در صحنه به دشمن ثابت می‌کند که تمام تلاش ها برای آسیب زدن به ایران بیهوده بوده است.

وی تصریح کرد : اگر قرار باشد ایران با کشوری توافق کند و کشور دیگر زیر این توافق بزند دیگر هیچ ثباتی در تعهدات بین المللی نخواهد بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار