تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۸۵۶۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملیات بهسازی جاده روستایی امامزاده محمد بن زید (ع) گتوند آغاز شد
 عملیات اجرایی طرح زیرسازی و آسفالت جاده روستایی امامزاده محمد بن زید(ع) عصر چهارشنبه در بخش عقیلی گتوند با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی آغاز شد.

 طول این جاده حدود سه کیلومتر با عرض ۵.۵ می باشد و قرارداد اجرای این طرح چهار ماه است.
 نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در این آیین اعتبار این طرحرا پنج میلیارد ریال از اعتبارات وزارت نفت عنوان کرد و گفت: این طرح کد اعتباری نداشت که اعتبار آن با پیگیری های صورت گرفته پس از اخذ کد اعتباری از وزارت نفت تامین شد.
سهراب گیلانی با اشاره به اینکه این طرح یکی از مطالبات مردم بخش عقیلی بود، ادامه داد: با اجرای این طرح ۱۵ کیلومتر از مسیر دسترسی مردم برخی از مناطق بخش عقیلی گتوند کوتاه تر خواهد شد.
وی با اشاره به دیگر طرح های نیمه تمام مناطق مختلف شهرستان‌ گتوند گفت: تلاش بر این است که با جذب اعتبارات این طرح ها را تکمیل و به بهره برداری برسانیم. 
به گزارش ایرنا، بقعه امامزاده محمدبن زید(ع) از نوادگان امام سجاد (ع) در ۱۲ کیلومتری شمال شرقی گتوند در بخش عقیلی این شهرستان در کوهپایه زاگرس واقع شده است.

عملیات اجرایی سه طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز با مشارکت بنیاد برکت در بخش های مرکزی و عقیلی گتوند با پیشرفت بالای ۶۵ درصد در حال اجرا هستند.
 بخش زیادی از جاده های روستایی شهرستان گتوند به دلیل ایمن نبودن، نداشتن شانه و نور کافی در شب و پیچ های زیاد سالانه شاهد حوادث مرگباری است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار