تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۱۸۵۶۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میزان جرائم خشن در اندیمشک ۱۸ درصد کاهش یافت
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک با اشاره به افزایش میزان کشف و شناسایی افرادی که از سلاح به صورت غیر مجاز استفاده می‌کنند، گفت: میزان جرائم خشن در شهرستان اندیمشک ۱۸ درصد کاهش یافته است.
 امیر عباس شهبازی امروز  در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: آگاهی و مشارکت شهروندان یکی از اصلی نیازهای جامعه در کاهش جرائم بوده و در صورت توجه و پیشگیری شهروندان بسیاری از جرائم و آمار آن‌ها در شهرستان و کشور با کاهش مواجه می‌شود.

وی با بیان این که میزان جرائم خشن 18 درصد و میزان جرائم مهم 4 درصد در شهرستان اندیمشک به نسبت گذشته کاهش یافت است، گفت: انهدام یک تیم سرقت 5 نفره خودرو استان خوزستان یکی از شاخص‌ترین اقدامات نیروی انتظامی اندیمشک در برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت در شهرستان اندیمشک بوده که در این عملیات 8 خودرو از سارقین و در محل اختفای آن‌ها کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک با اشاره به افزایش کشف 17 درصدی مواد مخدر و تخریب 4 باب مغازه به دلیل فروش مواد مخدر و عدم رعایت قوانین در این شهرستان، گفت: برخورد نیروی انتظامی با عاملین تولید و توزیع مواد مخدر در شهرستان اندیمشک قاطع است و تلاش داریم سرعت دسترسی شهروندان به مواد مخدر را به حداقل برسانیم.

شهبازی با بیان این که کشف و مقابله با جرائم مختلف در شهرستان پیشرفت قابل توجهی داشته است، ادامه داد: خبرنگاران و رسانه‌ها با معرفی خدمات نیروی انتظامی و هم چنین آگاهی بخشی به شهروندان به تأمین و توسعه امنیت جامعه کمک کنند و در این مسیر همراه نیروهای مسلح و انتظامی باشند.

وی بخش مهمی از امنیت را امنیت روانی در یک جامعه دانست و با بیان این که امروز مرزهای ایران اسلامی با رهبری امام خامنه‌ای و قوای مسلح در امنیت کامل بوده و دشمن اجازه خود نمایی و تجاوز را به خود نمی‌دهد، گفت: برای تأمین امنیت در شهرستان و تأمین نیازهای شهروندان با تمام وجود و ظرفیت تلاش می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک با اشاره به افزایش میزان کشف و شناسایی افرادی که از سلاح به صورت غیر مجاز استفاده می‌کنند، بیان کرد: استفاده از سلاح و تیر اندازی در عروسی‌ها یکی از رسومی بوده که باکار فرهنگی و آموزش به شهروندان باید رفع و استفاده از آن به حداقل برسد.

وی با بیان این که کشفیات مواد مخدر در شهرستان اندیمشک 17 درصد افزایش یافته است، عنوان کرد: هم چنین در این مدت، میزان جرائم مهم در شهرستان اندیمشک با کاهش 4 درصدی مواجه و امنیت در شهرستان به میزان قابل توجهی افزایش یافته اما این خدمات کافی نیست و برای تأمین رضایت شهروندان باید بیش از گذشته تلاش کرد.

شهبازی با اشاره به این که توجه شهروندان به توصیه‌های پلیس پیشگیری راه کاهش جرائم و مقابله با سو استفاده افراد سود جو است، افزود: در روزهای گذشته یک سارق که با انتشار تصاویر خود در فضای مجازی قصد قدرت نمایی داشت با پیگیری نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک و در کم‌ترین زمان ممکن دستگیر شد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار