تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۸۵۶۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیستمی شدن فساد در جمهوری اسلامی از اهداف دشمن است
 امام جمعه موقت دزفول با تقدیر از رییس قوه قضاییه به خاطر برخورد قاطع با فساد گفت: سیستمی شدن فساد در نظام جمهوری اسلامی از اهداف دشمنان است که برخوردهای قاطع با فساد نقشه های آنها را بی اثر می کند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسین عبدالهی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) افزود: برخورد قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی گشودن پنجره عدالت در جامعه است که جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد: رییس قوه قضاییه برخورد قاطع، سرعت در پیگیری و برخورد با دانه درشت های مفاسد اقتصادی را در پیش گرفته که باعث شده مردم شتاب بیشتری در برخورد با عوامل فساد احساس کنند.
امام جمعه موقت دزفول بیان کرد: با این برخوردهای قاطع ثابت شد نظام با هیچ کس رودربایستی ندارد و مفسدان اقتصادی یا در زندان به سر می برند و یا در حال روانه شدن به زندان هستند.

بیشتر معضلات اجتماعی غرب ناشی از بی توجهی به عفاف و حجاب است
حجت الاسلام عبدالهی در ادامه خطبه ها درباره وضعیت عفاف و حجاب در جامعه و ابراز نگرانی از بی توجهی به آن گفت: مسوولان باید شبانه روزی در این حوزه تلاش کنند و مشخص کنند چه برنامه ای برای نهادینه کردن عفاف و حجاب در جامعه دارند و چه تدبیری برای برخورد با هنجارشکنان دارند.
وی امنیت روحی و روانی خانواده را در گرو پوشش در اجتماع دانست و افزود: با هرگونه تهاجم فرهنگی و مظاهر فرهنگ غرب که قصد ورود به جامعه ما را دارند چه در قالب کنسرت و چه در قالب مدگرایی به شدت برخورد خواهد شد.
امام جمعه موقت دزفول در بخش دیگری از خطبه ها از حضور مسوولان در میان مردم و مساجد تقدیر و با گلایه از حضور نیافتن برخی دیگر از مسوولان در بین مردم گفت: درخواست می شود میز خدمت در مصلا برقرار شود و مسوولان در جریان مشکلات مردم قرار گیرند.

وی همچنین به دیدار رهبر معظم انقلاب با جوانان نخبه کشور اشاره کرد و بیان کرد: اقتدار کشور در گرو فعالیت های علمی جوانان نخبه، و پیشرفت کشور در گرو نگاه انقلابی و جهادی  است.
امام جمعه موقت دزفول همچنین بر شرکت حداکثری در انتخابات اسفند ۹۸ تاکید کرد و گفت: هر عاملی که به منزله یک خط قرمز مانع حضور مردم در انتخابات شود خیانت محسوب می شود .
وی در خصوص سرقت اخیر از مادر یک شهید در دزفول نیز بیان کرد: پرستار یک مادر شهید به عنوان یک عامل نفوذی سارقان را راهنمایی کرده که اکنون دستگیر شده و در زندان به سر می برند.
حجت الاسلام عبدالهی در پایان خطبه ها از پخش موسیقی شاد در برخی پارک ها ‌ و تفرجگاه های دزفول همزمان با شب شهادت ائمه (ع) انتقاد کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار