تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۱۸۵۶۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حل مشکل میان صنایع و بانک‌ها، اقتصاد مقاومتی را محقق می کند
 امام جمعه اهواز گفت:صنایع کشورمان با بانک ها مشکلات زیادی دارند که اگر موانع به وجود آمده برطرف شود، بخش عمده ای از شعار رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی محقق می شود.

 حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی ‌فرد روز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز، بیان کرد:امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده و باید به برطرف کردن موانعی که در این مسیر وجود دارد کمک شود.

وی با بیان اینکه از همه مسئولان خواسته می شود تا با جدیت به این موضوع توجه کنند، افزود: در مواردی برخی از صنایع و کارخانه ها به دلیل پرداخت اقساط به بانک ها دچار مشکل هستند اما در این بین باید همراهی لازم صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به بازدید خود از کارخانه لوله سازی اهواز اشاره کرد و گفت: این کارخانه از عملکرد و فعالیت خوبی برخوردار است اما با چنین معضلی رو به رو شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۲ هزار نفر در این کارخانه مشغول کار هستند و اگر همکاری لازم با این کارخانه و دیگر واحدهای تولیدی و صنعتی صورت بگیرد، مشکلات به شکل بهتری قابل حل هستند.

حجت الاسلام موسوی فرد همچنین با اشاره به بازدید خود از مناطق محروم شهرستان اندیکا اشاره کرد و افزود: درست است که در مناطق حاشیه ای اهواز دچار محرومیت زیادی هستیم، اما نیاز است که به دیگر مناطق سفر شود و در جریان مشکلات قرار بگیریم.

وی ادامه داد: از همه مسئولان خواسته می شود که با همراهی و همکاری در رفع محرومیت هایی که مردم با آنها روبه رو هستند گام بردارند.

امام جمعه اهواز بر تلاش بیشتر دولتمردان برای رفع محرومیت ها در استان خوزستان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان همچنین با اشاره به آماده سازی مقدمات برگزاری نماز عید سعید قربان در مصلای اهواز اشاره کرد و گفت: نماز این روز به امامت آیت ا... موسوی جزایری برگزار خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار