تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۱۸۵۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان: مسئولان در تکمیل پروژه های جاده ای تسریع کنند
 امام جمعه آبادان گفت: مسئولان نسبت به تسریع و تکمیل پروژه جاده های اروندکنار، قفاس و خضر چاره اندیشی کنند.

 حجت الاسلام علی ابراهیم پور روز جمعه در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مصلای آبادان  بیان کرد: جاده های روستایی بخش اروندکنار به دلیل تعریض نشدن به طور مستمر قربانی می گیرد لذا باید فکری برای ساماندهی این جاده ها شود.

وی در ادامه با اشاره به دیدار جمعی از نخبگان با رهبر معظم انقلاب گفت: به تعبیر حضرت أقا پیشرفت علمی سودمند کشور با نگاه انقلابی مبتنی بر تفکر اسلامی امکانپذیراست.

حجت الاسلام ابراهیم پور افزود: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ، هدف، رسیدن به مرزهای رشد و فناوری است و نگاه و تفکر انقلابی راه نجات کشور است.

وی در ادامه گفت: در شرایط تحریم های شدید آمریکا ضد کشورمان، سپاه پاسداران پالایشگاه ستاره خلیج فارس را راه اندازی کرد که با آن به صادرات بنزین رسیدیم این در حالی که بنزین، روزی از نقاط ضعف کشور ما بود اما در  تحریم، هم پالایشگاه ساختیم و هم صادر کننده شدیم.

حجت الاسلام ابراهیم پور با بیان اینکخ سقف فشارهای آمریکا تمام شده افزود: افق روشنی برای اقتصاد ما وجود دارد و اقتصاد ایران رو به رشد است.

وی در بخشی دیگر از خطبه ها به فرارسیدن روز عرفه و عید قربان اشاره کرد و گفت: روز عرفه معادل یک ماه رمضان است و از برکات آن استفاده کنید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار