تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۸۵۶۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه گتوند:سه هزار تن بنزین در شدیدترین تحریم ها صادر شد
  امام جمعه گتوند با اشاره به تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران گفت: در شرایطی که ایران در شدیدترین تحریم ها قرار داشت، سه هزار تن بنزین با تلاش نخبگان ایرانی تولید و به کشور افغانستان صادر شد.

  حجت الاسلام اسماعیل اسد پور در خطبه های نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی  (ره) این شهرستان به بیانات رهبر معظم انقلاب با نخبگان کشور اشاره کرد و افزود: باید جوانان نخبه بدون وقفه مسیر پیشرفت را ادامه دهند و اگر بلوغ به تخصص برسد، زمینه رشد فناوری و تکنولوژی در کشور مهیا می شود.
وی گفت: در این تحریم ها، فرزندان نخبه ، غیور و جهادی ایرانی و قرارگاه خاتم الانبیا(ص)، پالایشگاه ستاره خلیج فارس را به ثمر نشاندند و در مرداد جاری سه هزار تن بنزین به کشورافغانستان صادر کردند.
حجت الاسلام و المسلمین اسدپور ادامه داد: دیپلماسی جهادی داخلی و نگاه به درون ما را به جایی می رساند که ما به دیگر کشورها صادرات داشته باشیم.
وی در ادامه با تبریک هفدهم مرداد روز خبرنگار، گفت:خبرنگاری شغلی است که خبرنگار باید اخبار را از هر جهت باید ببیند و تمام حوزه ها را پوشش دهد.
امام جمعه گتوند ادامه داد: خبرنگاران در کنار نقد عملکرد ادارات و دستگاه ها، پیشرفت های شهرستان را منتشر کنند.
حجت الاسلام اسماعیل اسدپور با بیان اینکه شهرستان گتوند در بخش های مختلف رشد داشته ، افزود: نهضت آسفالت، رتبه نخست آموزشی در استان خوزستان، آبرسانی به روستاها، ساماندهی آب شرب شهرها، توسعه پارک ها، راه اندازی حوزه های علمیه برادران و خواهران و ...از اقداماتی است که باید در کنار نقدها منعکس شوند.
وی ادامه داد: در بحث اشتغال وضعیت مناسبی نداریم ولی اقدامات خوبی در این سال ها در زمینه اشتغال و گردشگری و دیگر بخش ها صورت گرفته و در حال اجراست.
وی گفت: شهرستان‌گتوند در هشت سال دفاع مقدس ظرفیتی صف شکن داشت و به طور قطع نسل بعد از آن می تواند قله ها را فتح کند.
امام جمعه گتوند همچنین با تسلیت سالگرد شهادت امام محمد باقر (ع) ، سخنانی در باره شخصیت و ویژگی های آن حضرت بیان کرد. 
به گزارش ایرنا، آیین عزاداری و سینه زنی سالگرد شهادت حضرت امام محمدباقر (ع) پس از اقامه نماز جمعه با حضور نمازگزاران برگزار شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار