تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۸۵۶۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کلنگ احداث پست و خط برق سرچشمه رامهرمز به زمین زده شد
کلنگ فاز اول پست برق 132.33 کیلوولت سرچشمه و ورود و خروج خط 132 کیلوولت مارون اصلی - رامهرمز یک در این پست، با اعتبار 159 میلیارد ریال در رامهرمز به زمین زده شد.
محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در آیین کلنگ زنی این پست اظهار کرد: ظرفیت فاز اول پست سرچشمه ۳۰ مگاولت آمپر و یک کیلومتر خط ارتباطی برای آن نیز در نظر گرفته شده است و با اجرای طرح دائم این پروژه 100 مگاولت آمپر ظرفیت به طرح افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۵۹ میلیارد ریال ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه است، افزود: تمام منابع این پروژه تامین و تحهیزات مورد نیاز خریداری شده و تا ۶ ماه آینده این پست و خط افتتاح و بهره‌برداری می‌شوند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: ظرفیت سه ایستگاه فوق توزیع رامهرمز ۱۹۰ مگاولت آمپر است که ۸۱ درصد از این پست‌ها بارگیری می‌شود و با افتتاح پست سرچشمه این بارگیری به ۷۰ درصد می‌رسد و نرمال خواهد شد.

دشت بزرگ با بیان اینکه ۶ پروژه جامع برای توسعه شبکه برق در شهرستان رامهرمز مطالعه و تعریف شده است، عنوان کرد: ۴ پست ۱۳۲ کیلوولت، یک پست ۴۰۰ کیلوولت و یک مرکز دیسپاچینگ برای این شهرستان با ارزش سرمایه‌گذاری ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تا سال ۱۴۰۵ تعریف شده و با تامین منابع مالی به سرانجام خواهند رسید.

وی با تشکر از همراهی مردم و مسئولین رامهرمز در بحث تملک زمین، گفت: همکاری بسیار خوبی با این شرکت انجام شده و هیچ گونه معارضی در تملک زمین وجود نداشت. این امر باعث شد تا کارها با سرعت بیشتری انجام شود و طرح‌ها زودتر به بهره‌برداری برسند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار