تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۸۵۶۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شستشو و لایروبی مخازن ذخیره آب بخش‌های مرکزی و آبژدان اندیکا
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اندیکا گفت: عملیات شستشو و لایروبی 21 باب مخزن ذخیره آب در بخش‌های مرکزی و آبژدان این شهرستان در راستای بهبود کیفیت آب شرب این مناطق به اتمام رسید.
 قاسم احمدفخرالدین اظهار کرد: عملیات شستشو و لایروبی 21 باب مخزن ذخیره آب در بخش‌های مرکزی و آبژدان شهرستان اندیکا به اتمام رسیده و کیفیت آب شرب در این مناطق بهبود پیدا کرده است.

وی افزود: عملیات شستشو و لایروبی، رفع گرفتگی‌ها و تعمیر و بازسازی شکستگی‌های بوجود آمده در راستای جلوگیری از هدررفت آب، افت فشار و افزایش سطح کیفی آب اهالی روستایی این مناطق انجام گرفته است.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان اندیکا تصریح کرد: همچنین 43 مورد رفع گرفتگی و تعمیر شکستگی‌های بوجود آمده در خطوط انتقال و شبکه توزیع نیز در شهرستان انجام شده است تا ساکنان این مناطق از نعمت آب شرب با کیفیت و پرفشار بهره‌مند شوند.

احمدفخرالدین ادامه داد: گرفتگی‌های بوجود آمده بر اثر ورود ضایعات در خطوط بود که منجر به افت فشار آب در مناطق روستایی می‌شد و شرایط را برای ساکنان این مناطق دشوار می‌کرد. در این زمینه اکنون اکیپ تعمیرات امور آبفا روستایی شهرستان با برش لوله‌ها و تخلیه ضایعات، اختلال در آبرسانی را برطرف کرده‌اند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار