تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۸۵۷۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه خبر از تیم فوتبال فولاد خوزستان
مدیر رسانه ای تیم فولاد خوزستان گفت: تمرینات تیم فولاد خوزستان برای حضور قوی در لیگ برتر فوتبال از روز شنبه در اهواز آغاز می شود.

محسن قبایی بیان کرد: مرحله جدید تمرینات تیم فوتبال فولاد از روز شنبه ۱۹ مرداد در اهواز آغاز می شود؛ تمرین امروز بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد

وی با بیان اینکه تمرینات آماده سازی تیم به خوبی در حال انجام است افزود: نخستین اردوی تیم از روز ۲۹ خرداد در شهرکرد برگزار شد و در ادامه به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب چند مرحله اردو در تهران برگزار شد.  

برگزاری یک دیدار تدارکاتی در اهواز

مدیر رسانه ای تیم فولاد خوزستان افزود: بر اساس هماهنگی مسئولان باشگاه و کادر فنی قرار شد تا پیش از آغاز رقابت های فوتبال لیگ برتر، یک بازی تدارکاتی با یکی از تیم های خوزستانی در اهواز برگزار می کنیم. هنوز زمان دقیق این مسابقه تعیین نشده است.

مدافع تیم فولاد پنج روز دیگر از مصدومیت خارج می شود

پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: فرزاد جعفری مدافع راست تیم فولاد خوزستان چند روز پیش از ناحیه انگشتان دست دچار شکستگی شد و مراحل پزشکی لازم روی این بازیکن انجام شد.

اکبر مرادی، با بیان اینکه جعفری تا آخر هفته ( پنج روز دیگر) به جمع بازیکنان در تمرینات اضافه می شود گفت: وی پیش از شروع مسابقات به آمادگی کامل خواهد رسید. این بازیکن اکنون به صورت انفرادی مشغول تمرین کردن است تا برای حضور در لیگ آماده شود. 

به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان در نخستین هفته از رقابت های لیگ برتر میزبان تیم نفت آبادان در اهواز خواهد بود؛ فولادی ها تاکنون برای ۲ بار عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص داده اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار