تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۱۸۵۷۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حفظ بی‌طرفی وظیفه مهم دستگاه‌های اجرایی در انتخابات است
  مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: علاوه بر تامین امنیت و رعایت عدالت ، حفظ بی طرفی در انتخابات پیش رو وظیفه مهم دستگاه‌های اجرایی به‌ ویژه فرمانداری هاست.

  حبیب‌ الله فضل‌ الله‌ پور روز یکشنبه در آیین معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی شهرستان ماهشهر اظهار داشت: دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی در سطح شهرستان باید با استفاده از حداکثر ظرفیت اجرایی و نظارت به‌ منظور افزایش سطح رضایتمندی مردم تلاش و کوشش کنند که در این راستا وظایف و تکالیف مربوط به حوزه بخشداری‌ها بیشتر و سنگین تر است.

وی افزود: در ایام پیش رو تا برگزاری انتخابات ایجاد فضای مشارکت عمومی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، تامین امنیت انتخابات و رعایت عدالت در برگزاری انتخابات و حفظ بی‌طرفی سه وظیفه مهم دستگاه‌های اجرایی به‌ ویژه وزارت کشور است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان با بیان اینکه مشارکت سیاسی یکی از مهم‌ترین مباحث فارغ از تمام جریانات و گرایش‌های سیاسی خواهد بود، گفت: مجموعه و شاکله اجرایی برگزاریانتخابات بیشترین نقش در برگزاری انتخابات و در ارائه خدمات به‌ منظور رضایتمندی به مردم خواهد داشت و لذا این موضوع حائز اهمیت است و ضرورت دارد که با برنامه‌ ریزی این وظایف را در دستور کار قرار داد.

فضل‌الله‌ پور تصریح کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی دیگر مورد مهم و تاثیرگذار در برگزاری انتخابات است که حتما باید مورد ملاحظه مسئولان قرار بگیرد و نباید ضوابط و رفتارهای حرفه‌ای‌ با فعالیت‌ها و رفتارهای انتخاباتی سایر داوطلبان گره بخورد.

وی افزود: اخلاق حکم می‌کند که شرافت سازمانی خود را در جریان انتخابات حفظ کنیم و این شرافت سازمانی به معنای مداخله نکردن در فرآیند انتخابات یا علیه هر یک از داوطلبان انتخاباتی خواهد بود.

به گزارش ایرنا در این آیین عادل عکرش بعنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و ایاد مطوری بعنوان بخشدار مرکزی شهرستان بندر ماهشهر معرفی شدند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار می شود.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار