تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۸۵۷۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرآیند توزیع کارت های سوخت در خوزستان تسریع شد
 مدیرکل پست خوزستان از استقرار باجه های ویژه توزیع کارت سوخت در ادارات پست مرکزی هر شهرستان برای ارائه خدمت به شهروندان استان خبر داد.

مهران حموله ایجاد باجه ویژه توزیع کارت سوخت به عنوان راهی برای تسریع و تسهیل دسترسی شهروندان به این خدمات دانست و اظهارداشت: خدمات توزیع کارت سوخت در این باجه ها در روزهای کاری از ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۱۴ و از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه عصر تا ۱۹:۳۰ دقیقه در روزهای تعطیل به شهروندان ارائه می شود.

مدیرکل پست استان خوزستان در خصوص نحوه پیگیری کارت سوخت، افزود: شهروندان می توانند شناسه پستی را از طریق ارسال کد VIN خودرو به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۴۰، مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ و یا پایگاه اینترنتی  www.epolice.ir دریافت کنند.

این عضو شورای اداری استان خوزستان ادامه داد: سپس شهروندان می توانند کارت سوخت خود را از طریق مراجعه به سایت www.post.ir قسمت رهگیری مرسولات، تماس با کد #۱۹۳* و یا مراجعه به یکی از باجه های پستی استان پیگیری کنند.

وی از بسیج همه امکانات این اداره کل برای انجام توزیع کارت های سوخت در استان خبر داد و گفت: تا کنون ۵۶۵ هزار و ۱۶۶ کارت سوخت به استان ارسال شده که از این تعداد ۵۱هزار و ۸۶۳ از آنها توزیع شده است.

حموله یادآور شد: بقیه این کارت ها به دلایل مختلفی از جمله نقص آدرس، نقل و انتقال خودرو، جابجایی مکان مالک و یا عدم ارائه مدارک مالکیت در زمان توزیع به باجه های معطله مستقر در ادارات پست بازگردانده می شود.

وی توزیع مجدد کارت های سوخت موجود در باجه های معطله پست استان، برپایی باجه های توزیع عصرگاهی در روزهای عادی هفته و برقراری شیفت های کاری در ایام تعطیل را از مهم ترین اقدامات پست خوزستان برای شتاب بخشیدن به توزیع کارت های سوخت عنوان کرد.

مدیرکل پست استان خوزستان با اشاره به تعیین مهلت زمان دریافت کارت های سوخت، از شهروندان خواست که پس از دریافت پیامک های ارسالی از سوی شرکت پخش فرآورده های نفتی نسبت به اخذ شناسه و کد رهگیری کارت سوخت خود اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه‌ای پیرو اجرای سیاست‌های دولت و مجلس شورای اسلامی بر ضرورت استفاده از کارت هوشمند سوخت برای سوخت‌گیری در جایگاه‌های عرضه از روز سه‌شنبه ۲۲ مردادماه خبر داد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار