تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۱۸۵۸۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رساندن صدای مردم و بیان مشکلات شهری با مسئولان ضروری است
امام جمعه اندیمشک با بیان این که رساندن صدای مردم و بیان مشکلات شهری با مسئولان ضروری است و در این زمینه نیابد کوتاهی صورت گیرد، گفت: مسئولان نیز باید در این زمینه صبر لازم را موردتوجه قرار داده و پاسخگوی مطالبات شهروندان باشند.
 حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی  اظهار داشت: اصحاب رسانه بیش از گذشته در زمینه انتقال و انتشار اخبار توجه و ضمن بیان مشکلات و ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان، زمینه را برای جلوگیری از نقشه‌های دشمنان فراهم کنند.

وی با بیان این که رسانه‌ها می‌توانند اخلاق صحیح اجتماعی و سیاسی را در یک شهر ترویج و فرهنگ سازی مورد نیاز را در این زمینه تسریع داده و از مشکلات احتمالی جلوگیری کنند، گفت: دقت و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در این زمینه ضروری است.

رساندن صدای مردم و بیان مشکلات شهری با مسئولان ضروری است و در این زمینه نیابد کوتاهی صورت گیرد

امام جمعه اندیمشک با بیان این که رساندن صدای مردم و بیان مشکلات شهری با مسئولان ضروری است و در این زمینه نیابد کوتاهی صورت گیرد، عنوان کرد: مسئولان  باید در این زمینه صبر لازم را مورد توجه قرار داده و پاسخگوی مطالبات شهروندان باشند.

وی با اشاره به این که نقد با تخریب تفاوت دارد و نباید با آبروی شهروندان بازی کرد و زشتی را در جامعه ترویج کنیم، گفت: طرح و بیان مشکلات با نا امید کردن مردم متفاوت است و با توجه به نیازهای امروز جامعه نباید شهروندان را به نا امیدی سوق داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری با بیان این که علاوه بر این باید دستاوردهای مهم کشور و شهرستان و روند اجرای طرح‌های عمرانی در اندیمشک باید اطلاع رسانی و با وحدت مردم و مسئولان زمینه را برای توسعه شهرستان فراهم کرد، خاطر نشان کرد: خط قرمز نهاد امامت جمعه اندیمشک قانون و انقلاب است.

مسئولان باید در کنار مردم باشند و بدون واسطه صدای مردم را بشنوند

وی با بیان این که مسئولان باید در کنار مردم باشند و بدون واسطه صدای مردم را بشنوند و از مشکلات شهروندان مطلع شوند، ادامه داد: اما نباید در این زمینه مسئولان را از خدمت به مردم دلسرد و آنان را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات شهری تشویق کرد تا زمینه برای توسعه شهرستان بیش از گذشته، فراهم شود.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به این که مشکلات مردم و نیازهای آنان به مسئولان اطلاع رسانی و مسئولان در شهرستان توجه به این موضوعات را مورد توجه خود قرار می‌دهند، گفت: ستاد نماز جمعه اندیمشک در محافل عمومی و خصوصی، پشتیبان مردم بوده و وحدت مردم و مسئولان را مورد توجه خود قرار داده و سعی کرده است، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشد.

وی با بیان این که نقشه راه کشور و شهرستان توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: در صورت توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، مشکلات کشور و شهرستان با سرعت بهتری رفع و رضایت شهروندان نیز از خدمات انجام شده بیش از گذشته تأمین می‌شود.

مسئولان برای خدمت به مردم باید جهادی و مطابق با رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیره اهل بیت(ع) خدمت به مردم رامورد توجه قرار دهند

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری با اشاره به این که کشور با مشکلات مختلفی مواجه بوده و انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در پیش است، افزود: توجه به اخلاق سیاسی و حمایت از شهروندان و توجه به رفع مشکلات آنان و هم چنین حفظ وحدت بین مردم و مسئولان این مدت ضروری است.

وی با بیان این که مسئولان برای خدمت به مردم باید جهادی و مطابق با رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیره اهل بیت(ع) خدمت به مردم رامورد توجه قرار دهند، خاطر نشان کرد: مسئولان از فرصت خدمت به مردم استفاده لازم را برده و نیازهای شهروندان را تأمین و رفع کنند.

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: علاوه بر این باید با استفاده از رسانه‌ها و فرهنگ سازی زمینه را برای همراهی و همدلی مردم ومسئولان فراهم کرد، امروز بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور با همدلی و همراهی مردم و مسئولان قابل رفع است.

وی ادامه داد: اگر یک کاسب برای خدمت به مردم به ارزان فروشی می پردازد، اگر یک صاحب خانه با قیمت مناسب خانه خود را به شهروندان ارائه می کند، باید معرفی و این شهروندان تقدیر شوند تا الگوی مناسبی در جامعه نقش بگیرد، اما این موضوع نباید نقش نهادهای نظارتی در حوزه تنظیم بازار و گران فروشی را از یاد ببرد ومانع آن بشود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار