تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۸۵۸۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک صد میلیارد ریال برای توسعه خدمات آب و فاضلاب شهر چم گلک اختصاص یافت
مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک اعتبار مورد نیاز طرح اجرای شبکه توزیع بخشی از شهر چم گلک و اجرای خطوط جمع آوری چاه‌ها به تاسیسات آب رسانی را یک صد میلیارد ریال دانست و گفت: ۴ کیلومتر به خطوط جمع آوری چاه‌ها به تاسیسات آب رسانی اندیمشک افزوده می‌شود.
علیرضا بنیادی با اشاره به مشکلات شهر چم گلک در حوزه تأمین آب شرب و لزوم توجه به تأمیننیازهای شهروندان، اظهار داشت: مشکل آب شرب شهر چم گلک رفع می‌شود.

وی با بیان این که اجرای شبکه توزیع بخشی از شهر چم گلک از توابع شهرستان اندیمشک و اجرای خطوط جمع آوری چاه‌ها به تاسیسات آبرسانی بخشی از خدمات پیش بینی و اجرا شده در این حوزه است، عنوان کرد: این طرح در مناطق 20 هکتاری، 15 هکتاری و 5 هکتاری شهر چم گلک اجرا شده که با اجرای آن‌ها مشکل تأمین آب شرب در این شهر به حداقل رسیده و رفع می‌شود.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک اعتبار مورد نیازطرح اجرای شبکه توزیع بخشی از شهر چم گلک از توابع شهرستان اندیمشک و اجرای خطوط جمع آوری چاه‌ها به تاسیسات آب رسانی را یک صد میلیارد ریال دانست و گفت: با اجرای این طرح حدود 4 کیلومتر به خطوط جمع آوری چاه‌ها به تاسیسات آب رسانی شهرستان اندیمشک افزوده می‌شود.

بنیادی با اشاره به پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و فرماندار شهرستان در اجرای طرح شبکه توزیع بخشی از شهر چم گلک از توابع شهرستان اندیمشک و اجرای خطوط جمع آوری چاه‌ها به تاسیسات آب رسانی، بیان کرد: این طرح در کم‌ترین زمان ممکن به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان این که بیش از این نیز طرح توسعه و اصلاح شبکه آب رسانیبه شهر چم گلک نیز آغاز شده بود، افزود: این طرح نیز در دو مرحله اجرا می‌شود که فاز اول آن به طول 1000 متر بوده و با اجرای آن یکهزار لوله پلی اتیلن با قطر 110 متر از چاه سوم چم گلک به منطقه جای گذاری می‌شود.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به اهمیت تأمین شرب و نقش آن در توسعه مناطق شهری و روستایی، خاطر نشان کرد: با توجه به نیازهای مناطق مختلف شهری و هم چنین تأمین نیازهای شهروندان، طرح‌های توسعه و شبکه گذاری با جدیت در شهرستان پیش‌بینی و اجرامی‌شود.

بنیادی ادامه داد: با توجه به مشکلات اخیر در برخی مناطق شهری و لزوم توجه و تأمین نیاز شهروندان در حوزه خدمات آبفا تلاش و برنامه ریزی خوبی در این زمینه طراحی و با اجرای آن‌ها این مشکلات به حداقل می‌رسد.

وی با بیان این که آب شرب در شهرستان اندیمشک سالم بوده و مشکلی ندارد، عنوان کرد: آب شرب در اندیمشک از تمام استانداردهای بهداشتی برخورد دار بوده و نظارت قانونی بر آب شرب اندیمشک وجود داشته و در این زمینه جای نگرانی نیست.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار