تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۱۸۵۸۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفت مسجدسلیمان در خانه از تراکتورسازی میزبانی می‌کند
  سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا ورزشگاه خود را آماده برگزاری اولین بازی خانگی خود مقابل تراکتورسازی کنیم و این کار به طور حتم محقق می شود.

ابوذر شجاعی روز سه شنبه در خصوص آماده سازی ورزشگاه نفت مسجدسلیمان پیش از شروع مسابقات لیگ برتر در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بدون تردید ورزشگاه بهنام محمدی تا زمان تعیین شده ،آماده برگزاری مسابقات خواهد بود، اکنون در تلاش برای رفع  نواقص باقیمانده ورزشکار هستیم تا هفته اول در زمین خود میزبان تراکتورسازی باشیم.

وی افزود: در حال حاضر ۷۰ درصد صندلی های ورزشگاه شماره‌ گذاری شده است همچنین کار نصب دوربین‌های مدار بسته در حال انجام است، قرارداد نصب گیت های کنترل بلیط الکترونیکی بسته شده و منتظر شرکت سازنده هستیم تا در چند روز آینده این گیت ها را نصب و راه اندازی کند.

سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تمام تلاش مجموعه نفت مسجدسلیمان بر این است که بازی هفته اول در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار شود تا از حمایت هواداران به عنوان یار دوازدهم برخوردار شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت آماده نبودن ورزشگاه اختصاصی نفت مسجدسلیمان بازی های این تیم در چه مکانی برگزار می شود گفت: چون اعتقاد داریم که ورزشگاهمان برای برگزاری مسابقات آماده خواهد شد هنوز ورزشگاه دیگری برای محل برگزاری مسابقات انتخاب نکرده ایم. کارکنان شرکت در دو شیفت مشغول کارکردن هستند تا ورزشگاه از استانداردهای لازم برخوردار شود.

تیم نفت مسجدسلیمان به عنوان یکی از نمایندگان استان در لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار