تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۱۸۵۸۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تخلیه و تخریب ۲۰ باب مغازه متخلف در اندیمشک
فرمانده انتظامی اندیمشک از تخلیه و تخریب ۲۰ باب مغازه به دلیل تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
تخلیه و تخریب ۲۰ باب مغازه متخلف در اندیمشک

امیر عباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک از تخلیه و تخریب ۲۰ باب مغازه به دلیل تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

وی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با مخلان نظم عمومی تعداد ۲۰ باب مغازه که با تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه جاده کمربندی اندیمشک اقدام به توزیع و عرضه مواد مخدر می کردند، شناسایی و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

 شهبازی تصریح کرد: بابررسی های به عمل آمده، مغازه های موصوف که اکثراً فاقد پروانه کسب می باشند علاوه بر تجاوز به حریم جاده، پاتوقی برای مجرمان و به‌خصوص فروشندگان مواد مخدر شده و همین موضوع سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان و مطالبات آنان از پلیس در برخورد قاطع با هنجارشکنان شده بود.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به جرائم و تخلفات متعدد مالکان و فروشندگان این مغازه‌ها، پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی مشترک با ماموران کلانتری ۱۲ پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی و شهرداری اندیمشک نسبت به تخریب، قلع وقمع تعداد ۲۰ باب مغازه متخلف، رفع تصرف و معرفی عاملان و مقصران به مراجع قضائی اقدام کردند.

 فرمانده انتظامی اندیمشک با قدردانی از همکاری ارزنده شهروندان ، سازمان ها و ادارات شهرستان در اجرای عملیات های پاکسازی تاکید کرد: مشارکت مردم و مسئولان با پلیس موجب امنیت پایدار خواهدشد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار