تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۸۵۸۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم ملی ایران در مسابقات فوتبال ساحلی جهان مدعی قهرمانی است
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: هدف تیم ملی ایران در نخستین بازی های ساحلی جهان کسب عنوان قهرمانی است.

عباس هاشمپور اظهار داشت: برنامه ریزی ما آمادگی برای حضور پرقدرت در نخستین دوره مسابقات ساحلی جهان که مهرماه امسال در قطر برگزار می شود است.

وی افزود: تا کنون ۲ اردو در تهران و بوشهر برگزار کردیم تا بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی هماهنگی بیشتری با یکدیگر داشته باشند و تا قبل از آغاز مسابقات جهانی چند اردوی دیگر نیز برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: تیم ملی ایران در نخستین دوره رقابت های ساحلی جهانی یکی از مدعیان جدی قهرمانی است و برای رسیدن به این جایگاه باید سخت تلاش کرد.

هاشمپور تصریح کرد: تیم های روسیه، برزیل، اسپانیا، سویس، پاراگوئه و اروگوئه همگی از قدرت های برتر فوتبال ساحلی هستند که رقیب ایران در راه قهرمانی هستند.

وی افزود: البته تیم ایران بارها برابر این تیم ها به برتری رسیده و در مسابقات ساحلی جهان هم برای تکرار این پیروزی ها و کسب عنوان قهرمانی شانس بالایی دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با اشاره به برگزاری دیدارهای تدارکاتی گفت: برای رفع نقاط ضعف تیم نیاز به برگزاری دیدارهای تدارکاتی داریم که در شهریور ماه جاری چند دیدار را در برنامه قرار داده ایم.

هاشمپور اظهار داشت: البته اگر فدراسیون موافق کند اردوی آماده سازی تیم ملی را در خارج از کشور بر پا خواهیم کرد تا بازیکنان در شرایط آمادگی بهتری قرار بگیرند.

وی لیگ فوتبال ساحلی ایران را یکی از منظم ترین لیگ های جهان برشمرد و افزود: لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران یکی از با کیفیت ترین و منظم ترین لیگ های جهان است و این مهم رشد و شکوفایی تیم ملی را در پی داشته است.

هاشمپور گفت: درهای تیم ملی بر بازیکنان شایسته باز است و بعد از رقابت های ساحلی جهان تیم ملی ب را تشکیل خواهیم داد تا از پتانسیل تمامی استعدادهای کشور بهره ببریم.

عباس هاشمپور ماه گذشته به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران انتخاب شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار