تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۸۵۹۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازی های تیم فوتبال صنعت نفت در آبادان برگزار می شود
مدیر امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: با اقدامات انجام شده برای آماده سازی ورزشگاه تختی آبادان بازی های تیم صنعت نفت در این ورزشگاه برگزار می شود.

احمد پارو  اظهار داشت: الزاماتی که فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای نصب گیت ها، شماره گذاری صندلی ها، نصب دوربین و بلیت فروشی الکترونیکی ورزشگاه تختی آبادان در نظر گرفته بود در حال انجام است.

وی افزود: دوربین ها در ورزشگاه نصب شد و شماره گذاری صندلی نیز توسط پالایشگاه آبادان آغاز شده است و برای فروش بلیت الکترونیکی نیز مشکلی احساس نمی شود.

مدیر عامل امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: گیت های الکترونیکی ورزشگاه تختی آبادان جانمایی شده و پیمانکار برای نصب آنها انتخاب شده است.

پارو تصریح کرد: گزارش اقدامات انجام شده به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ارسال شده و با توجه به این اقدامات آبادان مشکلی برای میزبانی بازی های لیگ برتر ندارد.

مدیر امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: با نصب گیت های ورودی تمامی الزامات فدراسیون فوتبال در ورزشگاه تختی آبادان اجرایی خواهد شد.

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان روز گذشته اعلام کرد ورزشگاه های فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان آماده میزبانی از رقابت های لیگ برتر نیستند لذا هر سه تیم باید بازی‌های خود را در زمین بی طرف انجام دهند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار