تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۸۵۹۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از سوی وزارت آموزش و پرورش؛
مجوز جذب یک هزار و ۱۹۷معلم در خوزستان صادر شد
 سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مجوز جذب یک هزار و ۱۹۷ معلم با برگزاری آزمون در خوزستان از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر شد.

 مهدی رفیعی بیان کرد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین وزارت آموزش و پرورش امسال ۱۲ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ به استخدام این وزارتخانه درخواهند آمد که سهم خوزستان از این سهمیه یک هزار و ۱۹۷ نفر است.

وی ادامه داد: فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از نیمه نخست شهریور آغاز می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اضافه کرد: پذیرفته شدگان این آزمون پس از طی مراحل استخدامی خود از مهر ۹۸ دوره یک ساله آموزشی خود را در دانشگاه فرهنگیان آغاز می کنند و از مهر ۹۹ فعالیت خود در آموزش و پرورش خوزستان آغاز خواهند کرد.

رفیعی همچنین با اشاره به آمار جذب داوطلبان آزمون ماده ۲۸ به تفکیک مقطع تحصیلی، بیان کرد: از تعداد سهمیه استخدامی ماده ۲۸ بالغ بر ۱۹۰ نفر برای تدریس در مقطع تحصیلی ابتدایی، ۳۰۰ نفر برای متوسطه اول، ۲۸۰ نفر در متوسطه دوم، ۱۴۱ نفر در فنی حرفه ای و کاردانش جذب خواهند شد و همچنین  ۶۰ نفر به عنوان مربی تربیت بدنی، ۷۰ نفر به عنوان مربی پرورشی، ۵۰ نفر به عنوان معلم استثنایی و ۳۶ نفر به عنوان مراقب سلامت به آموزش و پرورش خوزستان خواهند پیوست.

یک میلیون و یکصد هزار دانش آموز در خوزستان در ۹ هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند. ۵۴ هزار معلم کار آموزش این تعداد دانش آموز را به عهده دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار