تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۱۸۵۹۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه بومی‌سازی قطعات ،تجهیزات و مواد صنعت فولاد در اهواز گشایش یافت
نمایشگاه بومی‌سازی قطعات ،تجهیزات و مواد صنعت فولاد در اهواز گشایش یافت

 نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد گروههای فولاد خوزستان، شامگاه چهارشنبه با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در محل نمایشگاه دائمی اهواز افتتاح شد.

نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد با هدف شناخت و حمایت صنایع داخلی و تولیدات داخل ، تامین قطعات و تجهیزات موردنیاز صنایع با اتکا به صنایع داخل و بومی‌سازی گروه ملی فولاد ،شناسایی توانمندی های تامین کنندگان و تولیدکنندگان داخلی و هم‌افزایی دانش فنی و توسعه و حمایت از صنایع کوچک کار خود را آغاز کرد.

 نمایشگاه بومی سازی قطعات ،تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان در ۶۵ غرفه در مساحت سه هزار مترمربع  از ۲۳ تا ۲۵ مردادماه از ساعت ۱۸تا ۲۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان دایر است.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان بیان کرد: در این نمایشگاه صنعتگران و سازندگان قطعات حوزه فولاد و تامین کنندگان مواد این صنعت حضور دارند.

غلامرضا فروغی نیا گفت: این نمایشگاه فرصت طلایی برای صنایع کوچک است تا با آشناشدن با قطعات موردنیاز این صنعت همکاری بیشتر را با شرکت فولاد خوزستان در تامین تجهیزات و قطعات آن داشته باشند.

وی افزود: اگر تمام کارخانجات از واحدهای تولیدی و صنایع کوچک استان برای تامین قطعات موردنیاز خود استفاده کنند ارز از استان و کشور خارج نمی‌شود و زمینه برای ایجاد اشتغال و تولید ثروت در استان فراهم می‌شود.

پیش از این مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان رایزنی‌هایی برای استفاده از تولید درون استان داشته و شرکت فولاد خوزستان نیز از واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی اهواز که در زمینه تامین قطعات این صنعت فعالیت داشته، بازدید کرد تا زمینه برای فعالیت هر چه بیشتر واحدهای تولیدی درون استان در این صنعت فراهم شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار