تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷
کد خبر: ۱۸۵۹۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور نماینده رهبری در جمعیت هلال احمر؛
بسته‌های آموزشی میان دانش‌آموزان روستای سیل‌زده کارون توزیع شد
۲۰۰ بسته آموزشی و فرهنگی با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر عصر چهارشنبه میان دانش آموزان روستای سیل‌زده خویسه یک در شهرستان کارون توزیع شد.

 نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و هیات همراه وی و مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عصر چهارشنبه در بازدید از روستای سیل زده خویسه یک در شهرستان کارون درمیان مردم این منطقه حضور یافتند و ضمن توزیع این بسته‌های آموزشی و فرهنگی با مردم گفت وگو کردند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در جمع مردم این روستا در محل مسجد امیر المومنین این منطقه بیان کرد: در سیل اخیر در خوزستان مردم بسیاری از سرمایه‌های خود را از دست دادند اما تمام نهادهای دولتی و مردمی تلاش داشتند که نهایت کمک و امدادرسانی را در این منطقه داشته باشند.

حجت الاسلام عبدالحسین معزی ادامه داد: علاوه بر سختی که سیل بر مردم وارد کرده است دشمنان این نظام نیز با فشار تحریم تلاش دارند تا زندگی را بر مردم این کشور سخت تر و دشوار کنند اما این سختی ها را با کمک مردم سپری خواهیم کرد.

وی بااشاره به انعکاس مشکل نبود خانه بهداشت و مدرسه برای دوره متوسطه دانش‌آموزان و نبود پوشش تلفن همراه در این روستا از سوی مردم ، قول پیگیری این موارد و برطرف شدن این مشکلات را به اهالی داد. 

در دامه این نشست مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: ۱۳۵ روستا در استان در فروردین ماه امسال درگیر سیل شدند که تلاش شده همچنان با امدادرسانی و توزیع بسته های حمایتی به مردم آسیب دیده این مناطق کمک رسانی شود.

وی با اشاره به طرح با مهر تا مهر این جمعیت ادامه داد: از هفته گذشته این طرح در استان اجرایی شده است و بسته های آموزشی و فرهنگی با کمک مردم تهیه و در بین دانش آموزان مناطق سیل زده استان توزیع می شود.

روستای خویسه از توابع شهرستان کارون در فروردین ماه امسال درگیر سیلاب شد، جمعیت این روستا یک هزار و ۲۰۰ نفر و جمعیت دانش آموزی آن ۲۰۰ نفر است.

کودکان و جوانان این روستا با خواندن اشعار عربی با مضمون شکرگذاری و تشکر از نماینده رهبری در جمعیت هلال احمر استقبال کردند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام و المسلمین معزی"  نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال‌احمر شامگاه سه شنبه برای سفری ۲ روزه وارد خوزستان شد و شامگاه چهارشنبه استان را به مقصد تهران ترک کرد.

از جمله برنامه های وی دراین سفر حضور در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و بازدید از مناطق سیل زده شهرستان کارون بوده است.

نماینده رهبری در جمعیت هلال احمر در فروردین ماه امسال در حادثه سیل اخیر نیز  به خوزستان  سفر کرده بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار