تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۸۵۹۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان:
حضور ۳۵ شرکت صنایع کوچک در نمایشگاه فولاد خوزستان
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: حدود ۶۵ غرفه در این نمایشگاه تحت عنوان صنایع کوچک یا مراکز تحقیقاتی، واحدهای دانش بیان و فناوری حضور دارند؛ از این بین ۳۵ شرکت صنایع کوچک مستقر در شهرک های صنعتی هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، اخلاق محمدیان با حضور در غرفه این شرکت در نمایشگاه فولاد خوزستان اظهار کرد: حدود ۶۵ غرفه در این نمایشگاه تحت عنوان صنایع کوچک یا مراکز تحقیقاتی، واحدهای دانش بیان و فناوری حضور دارند؛ از این بین ۳۵ شرکت صنایع کوچک مستقر در شهرک های صنعتی هستند.

وی افزود: این واحدها تولیدات مورد نیاز را ساخته و بومی سازی می کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان تصریح کرد: این نمایشگاه اولین نمایشگاه استانی فولاد است ولی نباید آخرین باشد، شرکت های دیگر نیز باید مایحتاج موردنیاز خود را عرضه کنند تا تولیدکنندگان بومی امکان تولید محصولات موردنیاز شرکت های بزرگ و صنایع مادر را داشته باشند.

محمدیان عنوان کرد: در محل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان آمادگی لازم برای برگزاری چنین نمایشگاه هایی را داریم.

وی با دعوت به حضور حمایت کنندگان واحدهای صنایع کوچک بیان کرد: بازدیدی در قالب تور صنعتی برای شرکت ها برگزار و نیازهای آنها را ویزیت می کنیم که در صورت نیاز تفاهمنامه هم منعقد می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان تصریح کرد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور حقوقی، مجلس و استان‌ها طی بازدید از نمایشگاه به مجموعه دولت، شرکت شهرک های صنعتی، شرکت های بزرگ فولادی و صنعت و معدن تاکیداتی داشت که ضمن همکاری لازم با تولیدکنندگان از آنها حمایت داشته باشند.

محمدیان در پایان گفت: واگذاری کار به شرکت های داخلی در صورت رقابتی بودن، قیمت مناسب و کیفیت خوب از دیگر توصیه‌های معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور حقوقی، مجلس و استان‌ها بود.
:
:
:
آخرین اخبار