تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۸۵۹۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۷۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق سیل‌زده خوزستان اهدا می‌شود
مدیرعامل موسسه خیریه شمیم مهرسبحان خبر از اهدای ۷۰ جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق سیل‌زده خوزستان به همت سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ داد.
 محمد نورى‌زاده اظهار داشت: ما از نخستین روزهاى وقوع سیل در منطقه حضور یافتیم و با حمایت ویژه خیران چند کامیون مواد شوینده، البسه، مواد غذایی، شیر خشک و پوشاک کودکان، اسباب بازی به دست هموطنان سیل‌زده رساندیم.

وی ادامه داد: در همین راستا با مشارکت اعضاء کمیته‌ها، تیم درمانى در غالب چندین گروه پزشکى جهادى در نقاط مختلف منطقه مستقر شده و اقدام به خدمت‌رسانى کردند.

مدیرعامل موسسه خیریه شمیم مهرسبحان افزود: به لطف خدا با مشارکت گروه‌هاى جهادى، زندگى در مناطق سیل‌زده جریان دارد و به منظور حمایت از خانواده‌هاى بی‌بضاعت و آسیب‌دیده سیل و عمل به دستور شریعت در راستای تشکیل کانون گرم خانواده، به همت سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ تعداد 70 عدد جهیزیه کامل به هفتاد زوج منطقه اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه زوج‌هاى منتخب از ساکنان سوسنگرد، هویزه، بستان، سبهانیه، کوت سید نعیم و ابوحمیظه هستند بیان کرد: جشن روز یکشنبه ساعت 22 در میدان شهردارى سوسنگرد با شعار غدیر، تجلی وحدت، مردم یارى و ولایت‌مدارى برگزار می‌شود که موسسه خیریه شمس نیز در اجراى مراسم یاد شده مشارکت دارد.

موسسه خیریه شمس در نظر دارد جهت توانمندسازی و ایجاد اشتغال در منطقه آسیب‌دیده از سیل از اوایل مهرماه سال جارى براى توانمندسازی 500 نفر با هزینه‌ای نزدیک به سه میلیارد تومان اقدام کند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار