تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۸۵۹۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز:
مشکلات آب و فاضلاب اهواز را نمی توان گردن یک شخص انداخت
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: مشکلاتی که در حوزه آب و فاضلاب شهرستان اهواز وجود دارد را نمی توان به گردن یک شخص انداخت.

 بهنام مریدی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز که امروز 26 مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از تلاش های مدیرعامل پیشین و همچنین سرپرست آبفا اهواز برای ارائه خدمات و اقداماتی که در بحث آب و فاضلاب شهرستان اهواز انجام داده اند تشکر می کنم و امیدواریم بتوانم ادامه دهنده مدیریت های گذشته باشم.

وی با اشاره به تلاش ها و پیگیری ها در مجموعه آبفا اهواز افزود: علی رغم حجم عظیم مشکلات در حوزه آب و فاضلاب، مدیران پیشین توانسته اند کارهای خود را پیش ببرند و اقدامات لازم را برای حل مشکلات انجام دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با اشاره به برنامه کاری جدید شرکت برای آغاز فعالیت ها تصریح کرد: تلاش خواهم کرد تا هرچه سریعتر برنامه کاری جدید شرکت آبفا اهواز را تدوین کنم. در این زمینه برنامه شفاهی اقدامات ارائه شده و برنامه کتبی نیز به صورت مدون آماده خواهد شد.

مریدی ادامه داد: مشکلاتی که در حوزه آب و فاضلاب شهرستان اهواز وجود دارد را نمی توان به گردن یک شخص انداخت. توسعه نامتوازنی که در شهر اهواز وجود داشته شاید یکی از علل این مشکلات باشد. همچنین قدیمی بودن خطوط فاضلاب در برخی از مناطق و توسعه ای که با ساخت آپارتمان ها در آن مناطق اتفاق افتاده زمینه را برای بروز این مشکلات فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: تلاش همکاران در شرکت آب و فاضلا اهواز بر این است تا بتوانند آب با کیفیت را به مردم برسانند و مشکلاتی که در سطح شهر در بحث فاضلاب نیز وجود دارد را حل کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: علاقه مند بودم تا مجددا در مجموعه آبفا فعالیت کنم و به این دلیل از مجموعه ثبت احوال جدا شدم. امیدوارم با دست یاری همکارانم در مجموعه آبفا اهواز بتوانیم به مردم خدمت و مشکلات را حل کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار