تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۸۵۹۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت نام بیش از ۵۷ هزار دانش آموز ناحیه یک تاکنون قطعی شده است
سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت : تا کنون ثبت نام ۵۷ هزار ۷۹۳ دانش آموز ناحیه یک اهواز در سامانه جامع سناد انجام شده است که منزله ثبت نام قطعی آنان برشمرده می شود .

 صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه سناد به منزله ثبت نام قطعی دانش آموزان است ، گفت  : ثبت نام قطعی بیش از ۵۷ هزار و ۷۹۳ دانش آموز ناحیه یک اهواز تاکنون برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در مدارس ابتدایی و متوسطه اول ، متوسطه دوم با ثبت کد ملی آن‌ها در سامانه سناد صورت گرفته است.

وی افزود: امسال ثبت نام دانش آموزان در این سامانه به صورت اتوماتیک برای دانش آموزان میان پایه انجام می شود و ثبت نام به صورت غیراتوماتیک در پایه‌های ورودی هر مقطع تحصیلی به صورت دستی و توسط کادر اداری مدارس صورت می گیرد.


وی با عنوان اینکه از این تعداد ، ۳۹ هزار و ۸۸۵ دانش آموز در مقطع ابتدایی هستند ، افزود : ثبت نام ۱۴ هزار و ۷۷۲ دانش آموز نیز در مقطع متوسطه اول تا کنون قطعی شده است .

نیسی گمراوی با عنوان اینکه در پایه دهم موضوع هدایت تحصیلی هنوز به پایان نرسیده است و کار ثبت نام به پایان نرسیده است ، افزود : ۳ هزار و ۲۳۶ دانش آموز نیز در مقطع متوسطه دوم نیز ثبت نام قطعی شده اند .
:
:
:
آخرین اخبار