تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۸۶۰۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وساطت مدیرکل ورزش باعث برگزاری بازی استقلال خوزستان و بادران شد
 سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: بی شک اگر وساطت مدیرکل ورزش خوزستان نبود ما امشب نمی توانستیم برابر بادران به میدان برویم و سه امتیاز بازی به حساب حریف نوشته می شد.

 مجید باقری نیا شنبه شب پس از باخت تیمش مقابل بادران تهران اظهار داشت:  تا ساعت ۱۸ امروز نمی‌دانستیم در چه زمینی به میدان می رویم و حتی کارت بازی اعضای تیم صادر نشده بود به همین دلیل چون مدارک‌ بعضی از بازیکنانمان تکمیل نبود مجبور شدیم ترکیب اولیه تیم را تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه تیم ما نسبت به بازی‌های تدارکاتی، زمین تا آسمان بهتر ظاهر شد،  گفت: متاسفانه بعضی از دوستانمان با وجود اینکه به آنها گفته شد طلبشان در آینده نزدیک پرداخت می شود و از آنها خواهش کردیم به تیم کمک کنند تا از وضعیت موجود زودتر خارج شویم اما قبول نکردند و خواستار بدهی خود شدند اگرچه تیم ما وارد مسابقات شد و امشب تحت هر شرایطی به میدان رفت.
 
باقری نیا ادامه داد: باشگاه ما کاملاً پذیرفته که بدهکار است و باید طلب بازیکنان و مربیان سابق را پرداخت کند همچنین به فدراسیون فوتبال تعهد داده است که بدهی های گذشته را پرداخت کند ولی ما از بازیکنانی که در این باشگاه رشد کردند و امروز در فوتبال ایران جایگاهی دارند انتظار داشتیم به ما کمک کنند.

وی گفت: ما به دنبال بهانه آوردن نیستیم و باخت امشب را می پذیریم و قبول داریم که بد بازی کردیم اما باید بگویم که تیم ما طی روزهای اخیر در بلاتکلیفی کامل به سر می برد و بازیکنان ما دچار استرس زیادی بودند چرا که نمی دانستند بازی آنها مقابل بادران برگزار می شود و حتی نمی دانستیم بازی ما در کجا انجام می شود.

وی افزود:  من امروز ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه با آقای محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک صحبت کردم که او اصرار داشت بازی امشب در زمین غدیر برگزار شود و هر چه ما به او گفتیم که زمین ورزشگاه کیفیت لازم را ندارد قبول نمی کرد تا اینکه با نظر مسئولان ۲ تیم و داور، این دیدار به ورزشگاه تختی منتقل شد.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: ورزشگاه ۵۰ هزار نفری غدیر سرمایه خوزستان است اما چرا ما نباید در این زمین به میدان برویم؟ آیا درست است که در مرکز استان زمینی برای مسابقه دادن نداشته باشیم؟

وی افزود: ما چندین بار با مدیریت باشگاه فولاد صحبت کردیم که ورزشگاه فولاد آرنا را در اختیار ما قرار دهند اما با ما همکاری نکردند این موصوع نشان می دهد که هیچ حس همکاری بین ما و باشگاه فولاد که متعلق به این شهر هستیم، وجود ندارد.

بازی در اهواز مقابل استقلال خوزستان کار دشواری است

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران نیز گفت: بازی کردن در اهواز مقابل استقلال خوزستان آن هم در نخستین مسابقه فصل بسیار سخت بود اما بازیکنانم سربلند از میدان خارج شدند.

فرهاد کاظمی افزود: شروع مسابقات لیگ را به سازمان لیگ و تمام دست اندرکارانی که زحمت می کشند تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه شاهد مسابقات خوبی از سایر تیم ها باشیم.

وی اضافه کرد: استقلال خوزستان بازیکنان خوب و مربی فهیمی دارد که سال ها در لیگ برتر فعالیت می کرد و سابقه قهرمانی در لیگ اول کشور را نیز دارد اگر چه نسبت به فصل قبل بازیکنان بسیاری را از دست داده است.

کاظمی گفت: ما موقعیت های زیادی در این دیدار داشتیم که آنها را از دست دادیم اما خوشحالم که از لحاظ نتیجه به اهداف مورد نظر رسیدیم. 

وی با بیان اینکه هنوز نقاط ضعفی داریم که باید در تمرینات آنها را برطرف کنیم گفت: فکر می‌کنم خلق هفت یا هشت موقعیت گل آن هم در زمین حریف کار آسانی نیست که متاسفانه آنها را از دست دادیم؛ بازی در این گرمای هوا کار ما را سخت تر کرده بود اما به هر قیمتی پیروز میدان شدیم.

سرمربی تیم بادران در خصوص شرایط زمین بازی گفت: فکر می کنم زمین تختی بسیار مناسب بود و ما از این بابت راضی بودیم؛ صبح امروز زمین غدیر را از نزدیک دیدیم که متاسفانه شرایط نامساعدی داشت امیدوارم مسئولان ورزش استان به این زمین رسیدگی کنند چون واقعا حیف است که فوتبال خوزستان نتواند از چنین سرمایه ای استفاده کند.

وی درخصوص آینده تیمش گفت: تمام تیم های لیگ یک برای صعود به لیگ برتر تلاش می کنند و ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم. هنوز راه درازی در پیش است و از الان نمی توان گفت که ما حتماً به لیگ برتر صعود می کنیم.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و بادران با نتیجه یک بر صفر به سودبادران به پایان رسید.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و بادران در هفته نخست لیگ یک با برتری یک بر صفر بادران به پایان رسید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار