تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۸۶۰۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۷۲ سری جهیزیه به زوج های جوان دشت آزادگان اهدا شد
  ۷۰ سری جهیزیه به زوج های جوان در مناطق سیل زده شهرستان دشت آزادگان روز یکشنبه از سوی سپاه محمد رسول ا...(ص) تهران اهدا شد.

  فرمانده سپاه محمد رسول ا... روز یکشنبه در حاشیه آیین اهدای ۷۲ سری جهیزیه به زوج های جوان در شهرستان دشت آزادگان در جمع خبرنگاران بیان کرد: سپاه محمد رسول ا...(ص) تهران از ابتدای وقوع سیل در خوزستان نیروهای خود را به منطقه دشت آزادگان اعزام کرد و برای جلوگیری از خسارت بیشتر در کنار مردم بود .

سردار پاسدار محمد رضا ایزدی افزود: پس از خروج سیل از این شهرستان، اقدامات جهادی برای تعمیر و بازسازی منازل آسیب دیده در دستور کار قرار گرفت .

وی ادامه داد: در زمینه احداث و تعمیر منازل آسیب دیده نسبت به برنامه های پیش بینی شده تا اندازه ای عقب هستیم اما سعی می شود بر سرعت کار در سطح شهر و روستاهای دشت آزادگان افزوده شود.

سردار پاسدار یزدی گفت: بحث جهیزیه و ملزومات ابتدایی آغاز  زندگی یکی از نیازها و دغدغه های زوج های جوان این شهرستان و روستاهای اطراف بود که با کمک خیرین استان تهران، جهیزیه برای ۷۲ نفر از نوعروس خریداری و به آنها اهدا شد.

وی افزود: این سری جهیزیه ها شامل ۱۷ قلم کالای اساسی هر یک به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال بوده که همگی کالای ایرانی است.

در آیین اهدای ۷۲ سری جهیزیه در شهرستان دشت آزادگان اقلامی نظیر یخچال ۱۶ فوت پارس ، گاز طرح فر پارمیس ، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی ، اتو ، سرویس چینی ، سرویس قابلمه ، پتو  ، فرش ، لوازم آشپزخانه و غذاخوری و... یک دست ، ساک فرهنگی به نوعروسان اهدا شد.

شهرستان دشت آزادگان که رودخانه کرخه و انشعابات آن از درون آن عبور می کند، فروردین امسال به دلیل وقوع سیلاب و طغیان کرخه، دچار خسارت های زیادی در بخش مختلف زیرساختی، مسکونی و کشاورزی شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار