تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۸۶۰۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمیته ویژه تعیین تکلیف مسئله یادمان شهدای تروریستی اهواز تشکیل می‌شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اظهار داشت: برای تعیین تکلیف مسئله یادمان شهدا حادثه تروریستی۳۱شهریور کمیته‌ای به ریاست فرمانده سپاه خوزستان و با حضور نماینده خانواده شهدا تشکیل می‌شود.
 عبدالرضا فرجیان  اظهار داشت: مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم و قهرمان حادثه تروریستی رژه 31 شهریور به شکل باشکوه در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: مطابق مصوبه جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار وشهادت به ریاست استانداری خوزستان این مراسم با حضور تمامی دستگاه‌ها در هفته دفاع مقدس برگزار و مکان و زمان دقیق آن به زودی مشخص می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بیان داشت: در مراسم رژه نیروهای مسلح نیز برای پاسداشت یاد این 23 شهید والامقام برنامه‌های تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح رژه رونده با دست داشتن تصاویر این شهدا در رژه حاضر می‌شوند.همچنین در این مراسم رژه، 23 جانباز ویلچری به یاد 23 شهید حادثه تروریستی در ابتدای رژه حضور پیدا می‌کنند.

فرجیان درباره مساله یادمان و نامگذاری خیابان یا میدان به نام شهدای حادثه اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع قرار است هفته پیش رو با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان و مسئولان و نماینده خانواده شهدا یک کمیته ویژه تشکیل و این مساله تعیین تکلیف شود.

وی تصریح کرد: خروجی و تصمیم کمیته هر چه باشد در هفته دفاع مقدس آن تصمیم اجرایی می‌شود. اگر تصمیم به احداث یادمان یا نامگذاری باشد در هفته دفاع مقدس98 اجرایی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان درباره روند تحت پوشش قرارگرفتن شهدا و جانبازان حادثه تحت پوشش بنیاد اظهار داشت: تمامی شهیدان والامقام حادثه تروریستی قبل از چهلم حادثه به طور کامل تحت پوشش بنیاد شهید قرار گرفتند. درباره درصد جانبازی مساله‌ای که وجود دارد چون هنوز وضعیت جانبازان عزیز تثبیت نشده، به هریک از این افراد یک درصد موقت داده شده و پس از طی درمان و تثبیت وضعیت افراد به آنها درصد قطعی جانبازی تعلق می‌گیرد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار