تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۸۶۰۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان:
صنایع کوچک محور توسعه صنعتی هستند
  مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با اشاره به اینکه صنایع کوچک محور توسعه صنعتی هستند، گفت: تحریم ها نتوانسته توان فعالان و تولیدکنندگان داخلی را کم کند و آنها همچنان به روند تولیدات خود ادامه می دهند.

 اخلاق محمدیان در مراسم روز ملی حمایت از صنایع کوچک که امروز 27 مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: چنین همایش هایی باعث می شود تا برخی از راهکارها و مشکلات تولیدکنندگان به گوش مسولان رسانده شود و مشکلات تولیدکنندگان برطرف شود.

وی افزود: اعمال تحریم ها و اثر آن بر فعالان بخش اقتصادی و فاصله ای که میان ایران و دیگر کشورها به وجود آمده باعث شده تا مشکلاتی برای تولید به وجود آید و اندکی تولید کنندگان دچار آسیب شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان تصریح کرد: تحریم ها نتوانسته توان فعالان و تولیدکنندگان داخلی را کم کند و آنها همچنان به روند تولیدات خود ادامه می دهند و زمینه را برای توسعه اقتصادی و حضور فعال در بازارهای مختلف فراهم خواهند کرد.

محمدیان با بیان اینکه تولیدکنندگان توان مقابله با تحریم ها را دارند، عنوان کرد: تولیدکنندگان می توانند با تولیدات خود با تحریم ها مقابله کنند و در این زمینه شرایط را برای رشد و توسعه اقتصادی کشور فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه صنایع کوچک محور توسعه صنعتی هستند، گفت:  این صنایع می توانند موجب رونق اقتصادی و توسعه منطقه شوند و از این رو اهمیت دارد تا به آنها به صورت ویژه توجه کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ادامه داد: اقتصاد بسیاری از کشورهای دنیا توسط بنگاه های کوچک و زودبازده اداره می شود و با توجه به بهره وری و اثری که در رشد و توسعه اقتصادی دارند می توانند زمینه ساز رشد اقتصاد یک کشور باشند.

محمدیان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش هایی که انجام می گیرد بتوانیم مشکلات تولیدکنندگان را حل کنیم تا آن ها بتوانند به تولید بپردازند و زمینه را برای توسعه اقتصادی فراهم کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار