تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۸۶۰۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی فقیه در خوزستان:
تحریم 10 درصد از موانع کشور است، عمده موانع داخلی اند
 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: تحریم 10 درصد از موانع و مشکلات کشور است و عمده موانع در درون کشور قرار دارند و اگر این موانع برداشته شوند قطعا شاهد رونق و توسعه اقتصادی خواهیم بود.

 حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در مراسم روز ملی حمایت از صنایع کوچک که امروز 27 مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: چرخ تولید کشور بر مبنای تلاش تولیدکنندگان است و از این رو باید به این حوزه توجه جدی شود.

وی با بیان اینکه چالش های متعدد و گوناگون در بخش صنعت وجود دارد، افزود: ظرفیت برای صادرات در خوزستان فراهم است و اگر چشم نظارت تقویت شود تا کالای تولیدی با کیفیت بیشتری تولید شود زمینه برای صادرات فراهم خواهد شد.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: اگر بخواهیم صادرات داشته باشیم باید به کیفیت تولید توجه ویژه شود و در این زمینه باید موضوع کیفیت در دستور کار تولیدکنندگان قرار بگیرد.

موسوی ادامه داد: اگر بتوانیم موانع بر سر راه تولید را برداریم، می توانیم در بخش صنعت شاهد توسعه و رشد باشیم و همچنین با بهبود کیفیت به فکر بازارهای صادراتی بیوفتیم.

وی با بیان اینکه ایرانی ثابت کرده است مانع نمی شناسد، گفت: تحریم 10 درصد از موانع و مشکلات کشور است و عمده موانع در درون کشور هستند. اگر این موانع برداشته شوند قطعا شاهد رونق و توسعه اقتصادی خواهیم بود.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: عمده مشکلات تولید کنندگان در زمینه بانک ها است و امیدواریم مشکلات این حوزه نیز حل و برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی تلاش شود.

موسوی ادامه داد: اگر بتوانیم صنایع خرد استان را فعال کنیم قطعا زمینه را برای حل مشکل اشتغال استان فراهم خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: از وزیر صنعت درخواست داریم به بخش صنعت خوزستان توجه ویژه شود تا مشکلات این صنایع در استان حل شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار