تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۸۶۰۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رژه لنج ها ۴ مهر ماه در شهر چوئبده برگزار می شود
  امام جمعه شهر چوئبده گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس رژه لنج ها با همکاری نیروهای دریایی، ارتش و دریابانی در روز چهارم مهرماه امسال در شهر چوئبده دروازه شکست حصر آبادان برگزار می شود.

  حجت الاسلام حمید سیلاوی صبح امروز دوشنبه در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در محل سالن اجتماعات فرمانداری آبادان اظهار کرد: در این برنامه که با حضور پیشکسوتان، فرماندهان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس برگزار می شود، برنامه های مختلفی از جمله خاطره گویی از لحظات ناب آن دوران به ویژه درباره اینکه چگونگی از این تنها معبر برای رساندن آذوقه و مهمات به نیروهای رزمنده در عملیات شکست حصر آبادان استفاده شد، توسط فرماندهان و پیشکسوتان برای حاضران که بیشترشان نوجوانان و جوانان هستند، بیان می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ۸ سال دفاع مقدس حادثه ای بود که امروز تمام تحلیل گران داخلی و خارجی به این نتیجه رسیده اند که انقلاب اسلامی شکست ناپذیر است که دلیلش هم وضعیت خاص آمریکا است که به انزوا کشیده شد.

امام جمعه شهر چوئبده تصریح کرد: جنگ جهانی اقتصادی که آمریکا به راه انداخته سبب ورشکستگی خود او شده است و کشورهایی همچون چین، روسیه، ایران و ترکیه دلار را از معادلات خود حذف می کنند.

حجت الاسلام سیلاوی یادآور شد: زمانی با تحریک آمریکا و با حمایت همه جانبه استکبار جهانی صدام جنگ نابرابری را علیه ایران آغاز کرد اما در نهایت ایران بود که برنده این میدان شد و امروز نیز با توجه به پیشرفت های چشمگیری که در صنایع نظامی و دفاعی ایران شاهدیم و هر روز نیز از یک پیشرفت نظامی دیگر پرده برداشته می شود، یک جنگ روانی آغاز شده و خواب از چشم دشمنان نظام و انقلاب گرفته شده و سبب شکست ناپذیری جمهوری اسلامی شده است.

وی گفت: برگزاری یادواره های شهدا کمتر از جهاد نیست چرا که سبب زنده نگه داشته شدن روحیه شکست ناپذیری می شود و در بُعد داخلی آن سبب انتقال این روحیه به نسلهای آینده و کنونی و در بُعد خارجی آن نشانگر زنده بودن روحیه شکست ناپذیری انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: این سرمایه بزرگی است که سبب شده تا هیچ کسی به جمهوری اسلامی نگاه چپ نکند، شروع انقلاب اسلامی با جنگ بود که اکنون صادر شده و در حال گسترش است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار