تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۶۱۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مطالعه حد بستر سه هزار و 260 کیلومتر از رودخانه های خوزستان
 معاون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت: تا کنون 3هزار و 260 کیلومتر مطالعات حد بستر رودخانه ها در خوزستان انجام گرفته است.
 
حمید رضا لشکری در نشست قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان که امروز 28 مرداد ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص تعیین حد بستر رودخانه ها تا کنون 3هزار و 260 کیلومتر مطالعات حد بستر انجام گرفته و در سامانه نیز اعلام شده است.

وی افزود: روال کار در این زمینه به این صورت است که اگر کسی به تعیین حد بستر اعتراض دارد باید اسناد بیاورد و به صورت قانونی به تعیین حد بستر رودخانه اعتراض کند تا موضوع بررسی شود.

 معاون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد: در بحث تعیین حد بستر رودخانه برای دقت بیشتر و همکاری با مردم و کشاورزان حتی اسناد کشاورزی آورده شده و کار با دقت بسیاری انجام گرفته است.

لشکری با بیان اینکه کار لایروبی کارون در مقطع اهواز آغاز شده است، عنوان کرد: در این زمینه برخی از دستگاه ها قرار بود تا در بحث تخلیه رسوبات، ماشین آلات در اختیار ما قرار دهند اما به جز شهرداری هیچ دستگاه دیگری با سازمان آب و برق همکاری نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه لایروبی رودخانه کارون اندکی در تخلیه رسوبات مشکل داریم و با توجه به کمبود دستگاه ها انتظار داریم تا همکاری در این زمینه صورت بگیرد تا تخلیه رسوبات با سرعت بیشتری انجام شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار