تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۱۸۶۱۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خدمت‌رسانی گروه حرکت‌های‌جهادی راه خدا در مناطق روستایی شهرستان دشت آزادگان
بیست و پنجمین برنامه خدمت‌رسانی گروه حرکت‌های‌جهادی راه خدا در مناطق روستایی شهرستان دشت آزادگان برگزار شد.
 بنا به گفته مقام معظم رهبری مساوات یعنی هیچ خانواده‌ای از خانواده‌های مسلمان و هم‌میهن و محروم را با دردها، محرومیت‌ها و مشکلات تنها نگذاشتن، به سراغ آنها رفتن و دست کمک‌رسانی به سوی آنها دراز کردن است.

عاطفه سادات سالاری‌پور مسئول اجرایی بیست و پنجمین اردوی‌ جهادی راه خدا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت:  این اردو با حضور تعداد 9 نفر از پزشکان جهادگر و جمعی از جهادگران برگزار شد که مجموعا بیش از 400 نفر از مردم مناطق روستایی هوفل شرقی، سبهانیه، علی‌آباد و سیدناصر خدمات پزشکی تخصصی در حوزه بیماری‌های داخلی، زنان و زایمان و اطفال دریافت کردند و داروهای تجویز شده به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت.

وی با اشاره به اهداف دیگر برگزاری این اردوی جهادی افزود: پایش سلامت اهالی مناطق روستایی درباره مشکلات شنوایی، گفتار درمانی و سنجش بینایی از جمله اهداف این اردو بود که این بخش توسط کارگروه خدمات توانبخشی و با برنامه‌ریزی قبلی اجرا شد و امیدواریم به اهداف تعیین شده در این زمینه دست بیاییم.

مسئول اجرایی بیست و پنجمین اردوی جهادی راه خدا گفت: در مرحله نخست این برنامه ویزیت عمومی در روستاهای هدف انجام شد و بیماران نیازمند به ویزیت تخصصی به درمانگاهی که در روستای سبهانیه مستقر شده بود ارجاع داده شدند.

وی در پایان از همکاری صمیمانه بسیج سازندگی ناحیه‌ مقاومت دشت‌ آزادگان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و همیاری گروه‌ جهادی‌ سفیران‌کوثر نور و حمایت‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز و دفتر نمایندگی آستان‌ قدس‌ رضوی در استان خوزستان تشکر و قدردانی کرد.

 گروه حرکت‌های جهادی راه‌ خدا مجموعه‌ای متشکل از اساتید، پزشکان، دانش‌آموختگان و دانشجویانی است که از سال 1388 در عرصه خدمت‌رسانی در مناطق کمتر توسعه یافته در حوز‌ه‌های بهداشتی، درمانی و فرهنگی-آموزشی فعالیت می‌کنند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار