تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۱۸۶۱۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اندیمشک
 فرمانده انتظامی اندیمشک از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و بازرسی از ۱۸ باب مغازه متخلف در این شهرستان خبر داد.  

 فرمانده انتظامی اندیمشک از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و بازرسی از ۱۸ باب مغازه متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر عباس شهبازی در بیان جزئیات این خبر گفت : در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر طرح پاکسازی و بازرسی از واحدهای صنفی که با سوء استفاده از موقعیت شغلی در مغازه های خود اقدام به فروش مواد مخدر و قرص های روانگردان می کنند به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت .

 شهبازی افزود: با اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر تعداد ۱۸ باب مغازه متخلف در مسیر جاده کمربندی این شهرستان که پاتوقی برای خرید و فروش مواد مخدر و قرص های روانگردان شده بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیات غافلگیرانه از آنان بازرسی به عمل آمد.

 شهبازی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از واحدهای صنفی متخلف تعداد ۵ نفر از فروشندگان اصلی مواد مخدر دستگیر، مقدار یکصد و ۷۱ گرم انواع مواد مخدر کشف، یک دستگاه خودرو ۲ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد .

این مقام انتظامی تصریح کرد:به دلیل ساخت و سازهای غیر مجاز ،نداشتن پروانه کسب ، تغییر کاربری ، سد معبر ودیگر تخلفات انجام شده توسط مالکان وفرشندگان این ۱۸ باب مغازه ، پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیات مشترک ماموران شهرداری اداره آب و برق شهرستان ،ضمن قطع کامل آب و برق با حمایت و پشتیبانی نیروی انتظامی نسبت به رفع تصرف ، تخلیه و تخریب آنان اقدام شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک در پایان با هشدار به افراد سودجو و فرصت طلب که با اقدامات خود آرامش و امنیت شهروندان را مورد تهدید قرار می دهند، تاکید کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی و هنجارشکنان در آینده با قوت بیش از پیش ادامه خواهد داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار