تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۸۶۱۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعمیر و بازسازی 300منزل آسیب دیده زلزله مسجدسلیمان توسط سپاه خوزستان
مسوول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت:در زمینه کمک به زلزله‌زدگان شهرستان مسجدسلیمان برنامه‌ای که پیش رو داریم تعمیر و بازسازی 35 مدرسه و 300 منزل آسیب دیده و احداث 5 مدرسه 6 کلاسه می‌باشد.
یونس زبیدی، مسوول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، صبح امروز در در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان، اظهار کرد: در زمینه کمک به زلزله‌زدگان شهرستان مسجدسلیمان برنامه‌ای که پیش رو داریم تعمیر و بازسازی 35 مدرسه و 300 منزل آسیب دیده و احداث 5 مدرسه 6 کلاسه می‌باشد.

وی افزود: آواربرداری منازل مسکونی را نیز در برنامه خود گنجانده‌ایم که کارهای مقدماتی انجام شده است و حدود 5 پروژه بازسازی مدارس تا به الآن آماده و تحویل داده شده است و 5 مدرسه دیگر نیز تا امروز بازبینی خواهند شد که در صورت تکمیل، تحویل داده شوند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، عنوان کرد: در تلاش هستیم که در اسرع وقت، مدارس احداثی و بازسازی را به مرحله بهره‌برداری برسانیم که دانش‌آموزان با نزدیکی سال تحصیلی دچار مشکل نشوند.

وی افزود: تکمیل بازسازی‌ها را تا قبل از فصل بارندگی به اتمام خواهیم رساند و پروژه‌های احداثی نیز در صورت تامین اعتبارات تا آبان ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار