تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۸۶۱۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آمادگي تعاون روستايي خوزستان براي رفع نياز کشاورزان جهت کشت پاييزه
 مدیر تعاون روستایی خوزستان از آمادگی کامل این سازمان برای رفع نیاز کشاورزان جهت کشت پائیزه سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان جمشید بنی فری گفت: کشت پائیزه در خوزستان یکی از بزرگترین کشت هایی است که هزاران نفر را مشغول کار و کسب روزی و تولید و خودکفایی می کند.
وی ادامه داد: تمام توجه مسئولین کشور در زمینه تامین غذای مردم کشت پائیزه ایی است که در جای جای ایران به خصوص خوزستان با توجه به اجرای طرحهای بزرگ کشاورزی در حال انجام است و طبیعی است که تعاون روستایی خوزستان در این زمینه به فکر تامین نیازهای کشاورزان باشد.
مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان داشت: تامین نیازهایی از جمله کود، بذر و سموم شیمیایی از جمله اقداماتی است که مدیریت تعاون روستایی خوزستان برای کشاورزان مد نظر دارد و خوشبختانه در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.
بنی فری گفت: تامین 7 هزار و 475 تن کود اوره، توزیع تاکنون 900 لیتر سموم شیمیایی که این رقم تا پایان کشت پائیزه به بیش از 36 هزار لیتر خواهد رسید، تامین 25 هزار و 89 تن بذر گندم و 200 تن بذر کلزا که فعالیت های تولید و فرآوری آن را انجام داده ایم از مهمترین اقدامات ما بوده است که این آمار تا قبل از آغاز کشت پائیز در حال افزایش می باشد.
وی در پایان گفت: طبیعتا خرید 910 تن هزار تن گندم در فصل زراعی گذشته نشان از توجه ویژه به کشاورزی استان است و اینکه می طلبد برای رفع نیاز غذایی مردم به استان زرخیر خوزستان در مسائل کشاورزی و تامین نیاز کشاورزان توجه بیشتری شود.
لازم به ذکر است که در سال گذشته تعاون روستایی خوزستان موفق به توزیع بیش از 93 هزار تن انواع کودشیمیایی بین کشاورزان شد که در افزایش تولید نقش بسزایی داشت.
:
:
:
آخرین اخبار