تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۸۶۱۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکو نام: نتیجه بازی عادلانه نبود
 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نتیجه بازی ناعادلانه بود و معتقدم داور یک پنالتی صد درصد برای ما نگرفت.

 جواد نکونام جمعه شب پس از شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت:داور عملکرد خوبی داشت، اما د ریک صحنه به اشتباه به بازیکن ما کارت زرد نشان داد.

وی گفت:  شروع بازی خوب نبود چرا که هر ۲ تیم اشتباهاتی داشتند. اواخر نیمه اول شکل بازی ما بهتر شد و نیمه دوم را خوب شروع کردیم اما گل خوردیم. در ادامه فرصت‌های زیادی داشتیم که از دست دادیم. در کل بازی را باید راحت می‌بردیم اما با یک گل استثنایی واگذار کردیم.

سرمربی فولاد  خوزستان با اشاره به اینکه از نیم ساعت اول بازی راضی نبودم و نباید در خانه خودمان اینگونه بازی را شروع می‌کردیم گفت: امروز بازی فوتبال روی خوبش را به ما نشان نداد و توپی که کسی فکر نمی‌کرد گل شود وارد دروازه ما شد و باختیم. 

نکو نام گفت: ۲ بازیکن ما اواخر بازی در شرایط سخت و با گرفتگی پا بازی می‌کردند اما با این وجود کنترل بازی در دست ما بود و ما به خوبی آنها را کنترل کردیم. 

وی با بیان اینکه فوتبال بدون تماشاگر معنی ندارد گفت: امروز برخی ها نبودند و برخی ها نتوانستند بلیت تهیه کنند همچنین جعفری و کولیبالی نبودند و در دفاع شرایط خوبی نداشتیم از طرفی ایوب والی سه روز سرماخوردگی شدید داشت و شرایط خوبی در دفاع نداشتیم و در خط حمله هم کمبود بازیکن داشتیم.

سرمربی فولاد گفت: باید بازیکنانی جذب کنیم تا برای بازی استقلال آماده شویم. از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم  راضی هستم. معتقدم کسی به تیم ما کادو نمی دهد و ما خودمان باید نتایج لازم را کسب کنیم. تیمم با کیفیت بازی می‌کند و امیدوارم که امسال کار بزرگی انجام دهد. لیگ مسیر طولانی دارد و باید تا لحظه آخر منتظر ماند. تیم ما بالای ۶۰ درصد تغییر داشت و باید بگویم که از هفته آینده تیممان کامل تر می‌شود.

دیدار تیم‌های فولاد و نفت آبادان با برتری یک بر صفر نفت به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار