تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۸۶۲۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شاهکار ورزشکار خوزستان در مسابقات دو و میدانی پیوند اعضا جهان
 ورزشکار خوزستانی در اولین حضور خود  در رقابت‌های دو و میدانی پیوند اعضا جهان به پنج مدال دست پیدا کرد.

جمال فتاحی، دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اظهارکرد: برای نخستین بار در تاریخ ورزش خوزستان، سیدعلی موسوی، به مسابقات دو و میدانی پیوند اعضا جهان در انگلستان اعزام و موفق به کسب پنج مدال شد.

وی با بیان این‌که مسابقات جهانی از 26 مردادماه آغاز و روز گذشته به پایان رسید، گفت: ‪این ورزشکار خوزستانی توانست در ماده‌های پرش ارتفاع، پرتاب توپ و دو 4 در 400 متر تیمی به سه مدال ارزشمند نقره و در ماده‌های پرش طول و دو 400 متر نیز به دو مدال برنز دست پیدا کند.

دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان ادامه داد: این پنج مدال برای نخستین بار و در اولین حضور این ورزشکار به دست آمد که نتیجه‌ای درخشان برای استان خوزستان است. این مهم نشان می‌دهد که ورزشکاران استان دارای استعدادهای بسیاری هستند و می‌توانند در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی نیز افتخارآفرینی کنند.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ کیامرث حاجی‌زاده رییس هیات و ابراهیم بابادی و حشمت‌الله مرادی‌نژاد رییس و دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا شهرستان رامهرمز جهت کشف و حمایت از این ورزشکار، عنوان کرد: بسیار امیدواریم که اين نتایج درخشان در سال‌های آینده نیز تکرار شود.

‪‎‪. فتاحی در پایان از تمام مسولان ورزشی استان جهت استقبال از این قهرمان ارزشمند در روز دوشنبه در فردوگاه اهواز دعوت کرد
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار