تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۱۸۶۳۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۵ کیلوگرم شیشه در اهواز کشف شد
  فرمانده انتظامی خوزستان گفت: باند قاچاقچیان موادمخدر صنعتی در اهواز منهدم و ۳۵ کیلوگرم شیشه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

  سردار حیدر عباس زاده بیان کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با تلاش اطلاعاتی از فعالیت اعضای باند فروشندگان مواد مخدر صنعتی در شهرستان اهواز، که از مرزهای شرقی کشور مواد را تهیه و وارد کرده بودند مطلع و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبت شبانه روزی، منازل و مخفیگاه اعضای باند پنج نفره توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی،ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان در چند عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه در این رابطه پنج نفر عضو باند مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضایی داده شدند، بیان کرد:نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

پیش از این نیز در ۳۱ مرداد امسال فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۵۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه و هرویین در شهرستان هندیجان در جنوب خوزستان خبر داده بود.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار